• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403080201853
  • خبرنگار : 50184

سرمربی بعثت کرمانشاه: به یک تیم مدعی تبدیل شده‌ایم

سرمربی بعثت کرمانشاه: به یک تیم مدعی تبدیل شده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: تیم بعثت تا قبل از بازی برابر پیکان پدیده لیگ بود، اما پس از شکست این تیم به یک مدعی تبدیل شده است.

علی نظرمحمدی، شامگاه امروز(دوم آبان) در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر سایپا تهران، با بیان اینکه تیم سایپا تیمی خوب، مدعی، باشخصیت، باساختار و ریشه‌دار است، اظهار کرد: حریف می‌دانست تیم ما چه تیم قابلی است، برای همین یک استراتژی بسته و دفاع متراکم و اتوبوسی را جلوی محوطه جریمه خود بکار گرفته بود. 

وی افزود: حریف با همین استراتژی در بازی گذشته سه امتیاز گرفته بود، اما امروز جلوی تیم ما بسیار بسته‌تر بازی کرد. 

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با بیان اینکه بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای بازی امروز بکار گرفتند، عنوان کرد: ما هفته گذشته تمام انرژی خود را در بازی با پیکان گذاشتیم. باید تیم‌مان را تقویت کنیم، چرا که دستمان خالی است و جنسمان جور نیست. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به امکانات و شرایطی که در اختیار ما قرار دارد، به بازیکنانم افتخار می‌کنم و بابت آنها به مدیرعامل باشگاه و مردم کرمانشاه تبریک می‌گویم. 

نظرمحمدی اضافه کرد: تیم ما در فصل جدید تیمی است که وقتی تیم‌های مدعی اینجا مساوی هم می‌گیرند، بسیار خرسند هستند، اما تیم ما از بابت اینکه مساوی کردیم بسیار ناراحت است. 

وی یادآورشد: باتوجه به بضاعت و امکاناتی که داریم، تیم ما تا به اینجای رقابت‌های لیگ شاهکار کرده و اگر می‌خواهیم این روند ادامه پیدا کند، باید از نظر شرایط لجستیکی، جذب بازیکن و مسائل مالی و پرداختی به بازیکنان شرایط بهتر شود. 

سرمربی تیم بعثت با بیان اینکه تیمش در قامت یک تیم باشخصیت و مدعی در لیگ ظاهر شده، گفت: تا پیش از بازی برابر پیکان تهران، تیم ما پدیده لیگ بود، اما پس از این بازی به یک تیم مدعی تبدیل شدیم. 

وی تاکید کرد: امیدوارم با مساعدت مسئولین استانی و شهرستان حمایت‌های بیشتری از این تیم صورت گیرد. ما بسیاری از شهرها را می‌بینیم که مسئولین از تیم‌هایشان حمایت‌های خوبی دارند و تمام قد پشت تیمشان هستند، اما در کرمانشاه این حمایت را تاکنون چندان نداشته‌ایم. 

نظرمحمدی افزود: تیم بعثت به چشم و چراغ فوتبال غرب کشور تبدیل شده و باید مسئولین به خاطر شاد کردن دل این مردم و جوانان از این تیم حمایت داشته باشند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha