• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080201519
  • منبع : نمایندگی فارس

مدیرکل راهداری استان:

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
عکس تزیینی است

ایسنا/فارس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: به رغم بارش باران در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق مرکزی، غربی و شمال غرب استان، تردد در محورهای مواصلاتی فارس به شکل روان جریان دارد و هیچ گزارشی مبنی بر انسداد و ریزش در این محورها گزارش نشده است.

محسن عمادی امروز، ۲ آبان در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی فارس افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و گزارش راهداران مستقر در محورها، هم اینک در محورهای منتهی به سپیدان، شیراز و اقلید بارش باران به شکل پراکنده است و سایر محورهای استان نیز دارای آسمان نیمه ابری و تاتمام ابری همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: هم‌اینک عملیات راهداری در ۱۶ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی مربوط به حوزه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با حضور ۷۴ اکیپ و ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری متشکل از ۹۵۰ راهدار و با به کارگیری ۳۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار کرد: از مجموع ۱۶ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی، در ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر با ۵۴ گردنه برف گیر به طول ۷۷۷ کیلومتر که ممکن است در شرایط خاص نیاز به برفروبی و یخ زدایی داشته باشد، نیروهای راهداری با تجهیزات کامل مستقر هستند.

به گزارش ایسنا، اداره‌کل هواشناسی فارس با اعلام وضعیت سطح نارنجی، نسبت به بارش باران، وزش باد شدید و بروز رعد و برق در شیراز و دیگرمناطق استان به ویژه از بعد از ظهر چهارشنبه، ۲ آبان تا اواخر وقت پنج‌شنبه، ۳ آبان‌ماه جاری هشدار داد.

سامانه بارشی مذکور برای چهارشنبه در مناطق مرکزی، غربی و شمال غرب استان به ویژه شهرستان های شیراز، سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، زرقان، ارسنجان، سرچهان، کوار، فیروزآباد، کازرون و کوهچنار فعال خواهد بود.

همچنین این سامانه برای پنجشنبه، ۳ آبان نیز در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق مرکزی، غربی، شمالی و شهرستان‌های شیراز، زرقان، مرودشت، ارسنجان، کازرون، کوهچنار، فیروزآباد، فراشبند، خرامه، سروستان، کوار، خفر، فسا، استهبان، سپیدان، و نورآباد ممسنی بارش‌هایی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha