• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080201105
  • منبع : نمایندگی فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

تربیت تک ساحتی برای دانش‌آموزان آسیب‌زاست

تربیت تک ساحتی برای دانش‌آموزان آسیب‌زاست

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:اگر تنها به بعد علمی دانش‌آموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحت‌های تربیتی غافل شویم قطعا دانش‌آموزان دچار آسیب خواهند شد.

فرشید قاسمی امروز، ۲ آبان در گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) استان، بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین که از سوی رهبر معظم انقلاب تأکید شده است، تأکید کرد و گفت: بر اساس این بناست دانش‌آموزان در ۶ ساحت تربیت شوند که یکی از آن‌ها ساحت علمی و فناورانه است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس تیزهوشان باید تلاش کنند تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان این مدارس را در دستور کار خود قرار دهند چراکه اگر تنها به بعد علمی دانش‌آموزان سمپاد بپردازیم.

قاسمی بر بهره‌مندی از روش‌های علمی در درونی کردن ارزش‌ها تأکید کرد و گفت: مطالعه مستمر، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی می‌تواند در موفقیت یک مدیر مدرسه تیزهوشان موثر باشد.

علیرضا شجاعی‌پور، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس نیز با تأکید بر اینکه ابتدا باید به هویت‌یابی دانش‌آموزان بپردازیم و سپس به سراغ هدایت تحصیلی برویم، افزود: در راستای تشریح و تبیین اهمیت سوابق تحصیلی در کنکور، پیشنهاد می‌شود کلاس‌های آموزش خانواده یکی از موضوعاتش را سوابق تحصیلی قرار دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست با اشاره به نتایج امتحانات نهایی، گفت: در امتحانات نهایی امسال شاهد رشد نمرات دانش‌آموزان سمپاد بودیم.

محمدمهدی متحدزاده افزود: انتظار می‌رود دانش‌آموزان مدارس سمپاد در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همه جشنواره‌ها جزو برگزیدگان باشند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha