• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403080100794
  • خبرنگار : 71480

سرلشکر جعفری: می‌توانیم به هر هدفی در اسرائیل ضربه بزنیم

سرلشکر جعفری: می‌توانیم به هر هدفی در اسرائیل ضربه بزنیم

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله گفت: متاسفانه برخی با تحلیل مادی و القای رسانه های دشمن، تحلیلی غلط نسبت به مسائل منطقه می کنند. اسرائیل چه غلطی می تواند بکند؟ می گویند بعد از حزب الله، سراغ ایران می آید. این چه حرفی است؟ لبنان پدافند هوایی ندارد و همسایه اسرائیل است و مقاومت در این کشور مربوط به گروه حزب الله است

به گزارش ایسنا، سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم بزرگداشت شهید عباس نیلفروشان، اظهار کرد: شهید نیلفروشان از ۱۴ سالگی در دفاع مقدس حاضر شده بود و با دستکاری شناسنامه به جبهه رفت و به فرماندهی گردان رسید. او از نوجوانی تا شهادت در جبهه‌های حق علیه باطل جنگید.

وی ادامه داد: او در لشکر هشت نجف حضور داشت. این لشکر همواره خط‌شکن بود و هر وقت این لشکر به خط می زد، موفقیت بدست می آمد. شهید نیلفروشان یکی از فرماندهان آن لشکر بود. در آزادسازی خرمشهر و همه عملیات ها نقش مهم داشت و شب و روز نداشت.

سرلشکر جعفری افزود: دوران جنگ هشت ساله تمام شد، اما دفاع مقدس هنوز ادامه دارد. جنگ غزه و لبنان و جنگ های قبلی ادامه دفاع مقدسی است که از ایران شروع شد و ان شاءالله به فتح فلسطین ختم می‌شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله خاطرنشان کرد: صدام به دست آمریکا ساقط شد و حکومت اسلامی و هماهنگ و همدل با انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تشکیل شد. آمریکا از عراق و افغانستان فرار کرد ولی داعش را ایجاد کرد تا با اسم اسلام و اختلاف قومی و مذهبی به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، اما دیدید چه لشکرهایی از ایران، سوریه، عراق و لبنان سازماندهی شدند و تیپ فاطمیون و زینبیون علیه داعش جنگیدند و خود برای روزی که همه منتظر هستیم را آماده کردند.

سرلشکر جعفری گفت: یک زمان بسیج فقط در ایران بود، اما امروز این بسیج مردمی در سایر کشورهای اسلامی در منطقه تشکیل شده است. ما شهیدان سلیمانی، زاهدی، سیدحسن نصرالله و سایر شهدا را از دست دادیم اما خون جبهه مقاومت اسلامی از ایران سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین با هم گره خورده است.

وی افزود: شهید نیلوفروشان شاگرد اول مکتب قاسم سلیمانی است. او از فرماندهی گردان شروع کرد، بعد او مسئول عملیات نیروی زمینی شد. او پس از شهادت شهید زاهدی، جای این شهید را به درخواست شهید نصرالله گرفت. او از این انتخاب خوشحال شد و به سرعت به لبنان رفت و در کنار سیدحسن نصرالله به شهادت رسید. شهید نیلفروشان فکر باز و استعداد نظامی داشت و آثار ارزشمندی از خود بجا گذاشت. او یک عمر با همه باطل ها مبارزه کرد. او در برابر حرف باطل ایستادگی داشت و صبر نمی کرد. در برابر حرف غلط مقاومت داشت. روحیه انقلابی خود را همیشه حفظ می کرد.

سرلشکر  جعفری با بیان اینکه وحدت اسلامی در برابر دشمن از آثار خون شهداست و این نشانه زنده بودن شهداست، گفت: رهبری می فرمایند گوش شنوا می خواهد تا ما پیام شهدا را بشنویم. مقاومت ملت ایران در برابر دشمن و اینکه خواهان پاسخ دادن به دشمن هستند، از آثار مجاهدت و خون شهداست. مردم گله مند بودند چرا دیر پاسخ شهادت اسماعیل هنیه را می دهید. این نشانه و اثر خون شهداست. فضای معنوی کشور که شبیه معجزه است، مدیون خون شهداست. چند سال اینگونه نبود که شهدای عراق، لبنان، فلسطین و ایران کنار هم باشند، اما الان اینگونه شده است و اقدامات بزرگی در جهان اسلام در حال انجام است. پیروزی ها در حال شکل گیری و اثرگذاری بر مسلمان و آزادگان عالم است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله افزود: متاسفانه برخی با تحلیل مادی و القای رسانه های دشمن، تحلیلی غلط نسبت به مسائل منطقه می کنند. اسرائیل چه غلطی می تواند بکند؟ می گویند بعد از حزب الله، سراغ ایران می آید. این چه حرفی است؟ لبنان پدافند هوایی ندارد و همسایه اسرائیل است و مقاومت در این کشور مربوط به گروه حزب الله است. اختلاف نظر در لبنان وجود دارد اما دست اسرائیل به ایران نمی رسد. ما الی ماشاءالله موشک داریم و می توانیم به هر هدفی در اسرائیل ضربه بزنیم. او باید با هواپیماها و سلاح آمریکایی و اجازه از  برخی کشورها برای استفاده از آسمان آنها  به ایران ضربه بزند مثل غلطی که بعد از عملیات وعده صادق ۱ در اصفهان انجام داد. اسرائیل توان ندارد که اقداماتی که در سوریه و لبنان انجام می دهد، در ایران انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha