• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403080100752
  • خبرنگار : 50673

جذب سفیر سلامت دانشجو و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در قشم

جذب سفیر سلامت دانشجو و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در قشم

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص جذب سفیر سلامت دانشجو گفت: به منظور حمایت، تقویت و ترویج سبک زندگی سالم در دانشگاه‌ها و فراهم نمودن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های جمعی در بین دانشجویان  و فرهنگ‌سازی رفتار سالم، برنامه سفیران سلامت دانشجو طراحی شده است.

دکتر یاسر مرادی امروز سه‌شنبه اول آبان ماه، ضمن تقدیر از همکاری دانشگاه آزاد در این زمینه افزود: هدف کلی جذب سفیر سلامت در دانشگاه، توانمندسازی دانشجو برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت خود و همسانانشان است.

 مرادی بیان کرد: جامعه برای داشتن شهروندانی سالم و پویا، نیازمند اصلاح روش‌های زندگی و بهره گیری از سبک زندگی سالم است.

وی ادامه داد: این یک وظیفه همگانی به ویژه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است که تلاش گسترده‌ای با هدف توانمندسازی جامعه در شناخت عوامل تاثیرگذار بر ابعاد سلامت و تصمیم گیری صحیح در انتخاب رفتارهای بهداشتی و در نتیجه رعایت شیوه زندگی سالم و خودمراقبتی انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت تحقق ارتقاء سطح دانش و توانمندی دانشجویان در خصوص خود مراقبتی توسط سفیران سلامت را وابسته به جذب ۱۰ درصد دانشجویان به عنوان سفیران سلامت عنوان کرد .

رویا دردری کارشناس مسئول واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت در ادامه این جلسه، گزارشی از همکاری دانشگاه آزاد و تعداد سفیر دانشجو را ارائه داد و خواستار همکاری مستمر این مجموعه آموزشی شد .

دکتر مرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم و کارشناس مسئول آموزش سلامت شبکه با حضور در دانشگاه آزاد، جلسه ای را با دکتر حیدری رئیس دانشگاه آزاد و مدیر گروه فرهنگی دانشجویی، مدیر گروه روانشناسی و مدیر حراست دانشگاه برگزار و در خصوص جذب سفیر سلامت دانشجو و برگزاری کارگاه‌های آموزشی گفتگو و برنامه ریزی کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha