• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403080100556
  • خبرنگار : 71154

رویداد «فرصت‌های شغلی اندیشه نو» در کرمان برگزار شد

رویداد «فرصت‌های شغلی اندیشه نو» در کرمان برگزار شد

ایسنا/کرمان رویداد فرصت‌های شغلی اندیشه نو با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته (هایتک) و کمیته امداد امام (ره) در کرمان برگزار شد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری هایتک امروز اول آبان ماه هدف از برگزای این رویداد را استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در راستای اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد.

سعید هاشمی نژاد با نام بردن از این شیوه به عنوان مدل جدید اشتغال افزود: اعضای تحت پوشش نهاد کمیته امداد می‌توانند متناسب با تخصص و توانمندی و نیاز شرکت‌ها در شرکت‌های پارک علم و فناوری هایتک استخدام شوند.

وی با با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی توسط شرکت‌ها در راستای اشتغال‌زایی مددجویان پیش‌بینی شده، اظهار کرد: امکان حمایت از ایده‌های فناورانه مددجویان برای تولید محصول و کسب درآمد نیز وجود دارد.

هاشمی نژاد برای برگزاری چنین رویدادهایی اعلام آمادگی کرد و آن را در راستای اشتغالزایی و کشف استعدادها و فرصت‌ها مفید خواند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز با مهم خواندن همکاری این نهاد با پارک علم و فناوری هایتک تصریح کرد: برگزاری این رویداد موجب استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان کارآفرین برای ایجاد اشتغال مددجویان و توانمندسازی جامعه هدف می‌شود.

ناصر عسکری نژاد یکی از رسالت‌های اصلی کمیته امداد را اشتغالزایی با درآمد ثابت و پایدار برای مددجویان تحت حمایت عنوان و اظهار امیدواری کرد با استمراد همکاری‌ها زمینه اشتغال خانواده مددجویان در فرصت‌های شغلی مناسب فراهم شود.

عسکری نژاد افزود: سال گذشته ۱۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان و محرومان استان پرداخت و ۱۴ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی به کمک این نهاد در استان ایجاد شده است.

رویداد فرصت‌های شغلی اندیشه نو، با حضور ۱۲۰ نفر از مددجویان متقاضی اشتغال و مدیران ۱۲ شرکت دانش بنیان در کرمان برگزار شد و شرکت‌ها نیازهای شغلی و زمینه‌های کاری خود را معرفی کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha