• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403080100543
  • خبرنگار : 50136

طی نیمه نخست امسال؛

۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در شاهین دژ کشف شد

۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در شاهین دژ کشف شد
عکس آرشیوی است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر توزیع برق شاهین دژ گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه امسال تعداد ۱۹ دستگاه غیرمجاز ماینر در سطح شهرستان شناسایی و جمع آوری شد و استفاده‌کنندگان علاوه بر پرداخت خسارات وارده به مراجع قضائی معرفی شدند.

خسرو مرادیان ضمن تشریح عملکرد ۶ ماهه این مدیریت در سال جاری عنوان کرد: با توجه به اینکه استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز باعث ناپایداری انرژی برق و ایجاد خسارت به لوازم برقی شهروندان به ویژه در دوران پیک بار می‌شود از همین رو این مدیریت از ابتدای سال با جدیت در زمینه شناسایی و جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز فعالیت کرده و ۱۹ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز را در سطح این شهرستان کشف کرد. 

مدیر توزیع برق شاهین دژ اضافه کرد: در خصوص روشنایی معابر سطح شهر عملیاتهای انجام شده در ۳ حوزه اصلاح، تعویض و تامین روشنایی معابر صورت گرفته که مجموعاً برای این ۳ حوزه بیش از یک هزار و ۱۷۱ لامپ در سطح معابر شهری و روستایی تعویض، نصب و اصلاح شد. 

وی ادامه داد: در راستای اصلاح، ساماندهی و بهبود روشنایی معابر تعداد ۱۵۰ دستگاه چراغ ال ای دی با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در بخشی از مناطق تحت پوشش این مدیریت نصب شد که چراغ‌های جایگزینی علاوه بر نور بیشتر، از عمر طولانی‌تری هم برخوردار هستند.

مرادیان به نصب و تعویض بیش از یک هزار چراغ روشنایی در سطح معابر شهری و روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای بهسازی روشنایی معابر این شهرستان نیز بیش از یک هزار لامپ معابر در محل هایی که فاقد روشنایی بودند و یا محل هایی که لامپ‌های آن دچار سوختگی و مشکل شده بودند به همت اکیپ‌های مدیریت توزیع برق شاهین دژ نصب و تعویض شد. 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۲۱ کیلومتر از شبکه های مسی شهری و روستایی شاهین دژ به کابل خودنگهدار تبدیل شده است. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، مدیر توزیع برق شاهین دژ همچنین خاطر نشان کرد: افزایش ظرفیت ترانس با هدف تقویت ولتاژ برق مشترکان، نصب کنتورهای فهام، شناسایی و تعویض کنتورهای معیوب از دیگر اقداماتی است که از ابتدای امسال توسط مدیریت توزیع برق شاهین دژ انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha