• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403080100429
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

امیدواریم تا یک سال آینده همه یادمان‌های شهدا در استان تکمیل شود

امیدواریم تا یک سال آینده همه یادمان‌های شهدا در استان تکمیل شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر احداث قریب به ۳۰ یادمان در استان به اتمام رسیده است و بقیه یادمان‌ها با پیشرفت ۵۰ تا ۹۰ درصدی در حال احداث هستند که امیدواریم تا یک‌سال آینده همه یادمان‌ها تکمیل شود.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری امروز اول آبان‌ماه در آیین افتتاح یادمان‌ شهدای گمنام در شهر آلونی اظهار کرد: شهدای گمنام در دوران دفاع مقدس با جسم خاکی و امروز با روح مطهر و متعالی خود از میهن اسلامی حراست می‌کنند و همه ما مدیون این شهدای بزرگوار هستیم. 

ذوالفقاری احداث یادمان‌های شهدای گمنام را کمترین ادای دین به آن‌ها دانست و افزود: در چهارمحال و بختیاری ۱۴۲ شهید گمنام در ۵۶ یادمان داریم و در سال‌های اخیر با کمک‌های بسیار خوب دولت در سفر شهید جمهور به استان، توانستیم بسیاری از یادمان‌ها را تکمیل کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: در حال حاضر احداث قریب به ۳۰ یادمان به اتمام رسیده است و بقیه یادمان‌ها با پیشرفت ۵۰ تا ۹۰ درصدی در حال احداث هستند که امیدواریم تا یک‌سال آینده همه یادمان‌ها تکمیل شود.

ذوالفقاری گفت: شهر آلونی در سال ۱۴۰۰ میزبان دو شهید خوشنام بود که با همت و پیگیری خوب مسئولان و فرماندار شهرستان، اعتباری حدود سه میلیارد تومان اختصاص یافت که جاده دسترسی و یادمان به اتمام رسیده است، قیر جاده نیز از سوی سازمان بسیج مستضعفین کشور تأمین شده و به‌زودی آسفالت می‌شود که امیدواریم با همت همه مردم و مسئولان، این مکان هر چه زودتر از حیث فرهنگی فعال شود و میعادگاه عاشقان و مشتاقان مکتب ایثار و شهادت باشد. 

همچنین یدالله خالدی، فرماندار شهرستان خانمیرزا با اشاره به اینکه این شهرستان متشکل از دو بخش و ۵۷ روستا دارای جمعیتی بیش از ۶۵ هزار نفر است، اظهار کرد: ۷۸ شهید از این شهرستان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، همچنین این منطقه ۱۱ آزاده و ۲۸۸ رزمنده جانباز دارد.

وی بیان کرد: مردمان دشت خانمیرزا با مشکلات فراوانی در حوزه آب کشاورزی مواجه هستند و در حوزه آب شرب نیز مشکلات جدی وجود دارد که مکاتبات و رایزنی‌های لازم با نهادهای ذیربط برای تقلیل و رفع این مشکلات انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha