• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403080100389
  • خبرنگار : 50163

در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان عنوان شد

ضرورت تامین زیرساخت‌های مسکن ملی در زنجان

ضرورت تامین زیرساخت‌های مسکن ملی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حال حاضر جبهه مقاومت الگویی برای تمام جهانیان شده است.

منصور مرادلو امروز (سه‌شنبه یکم آبان ماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس شهید یحیی سنوار، اظهار کرد: شهادت یک باب است و این باب هیچ وقت بسته نخواهد شد.

وی با بیان اینکه با این شهادت‌ها این راه هیچ وقت تعطیل نخواهد شد، ادامه داد: اگر سید حسن نصرالله‌ها می‌روند قطعا کسانی هستند که جانشین آنان باقی خواهند ماند و این مسیر ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه هیچ شکستی در جبهه مقاومت که اسلحه برداشته است و در مقابل دنیای استکبار صهیونیست ایستادگی می‌کنند معنا ندارد، افزود: جبهه مقاومت الگویی برای تمام جهانیان شده است.

مرادلو با توضیح اینکه بعد از شهادت شهید سنوار شاهد هستیم این شهید والامقام تبدیل به یک الگو برای جوانان و نوجوانان شده است، ادامه داد: مرام، پایمردی و استقامت این شهید والامقام به دنیا انعکاس پیدا کرده است.

در ادامه، عضو شورای اسلامی شهر زنجان با یادآوری اینکه اسرائیل به عنوان یک رژیم کودک‌کش از این اقدامی که انجام داده است قطعا پشیمان خواهد شد، تاکید کرد: جبهه مقاومت هر روز مقاومت‌تر در نقاط مختلف در مقابل ایادی استکبار ایستادگی می‌کند و به پیروزی نهایی نائل خواهد آمد.

مهدی طالب با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت‌های مسکن ملی، اظهار کرد: درخواست داریم مسئولان مرتبط جلسه‌ای با شهرداری داشته باشند تا حداقل در زمینه موضوع جمع‌آوری زباله هم‌اندیشی شود زیرا برخی از شهروندان در این مسکن‌ها ساکن شده‌اند.

او در ادامه با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای حل مشکل ترافیک شهر  افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی و کیفیت آن است، اظهار کرد: با استفاده مردم از حمل‌ونقل عمومی شاهد کم شدن استفاده از حمل و نقل شخصی خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تخصیص هفت دستگاه اتوبوس به دانشگاه زنجان از ۱۷ دستگاه، ادامه داد: درست است که از دانشگاه برای اختصاص اتوبوس هزینه دریافت می‌کنیم اما تامین وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان به عهده خود دانشگاه است.

وی با بیان اینکه در تامین وسیله حمل و نقل شهرک‌های داخل شهر مشکل داریم، افزود: ممکن است فردا دانشگاه دیگری در یک نقطه دیگر شهر ایجاد شود؛ پس باید به آنها هم خدمات دهیم؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha