• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403080100307
  • خبرنگار : 71480

تودیع و معارفه استانداران تهران

فخاری: توطئه‌های دشمنان برای تجمعات میلیونی در تهران خنثی شدند

فخاری: توطئه‌های دشمنان برای تجمعات میلیونی در تهران خنثی شدند

استاندار پیشین استان تهران، گفت:شورای تامین استان با درایت و برآورد درست و شناخت محیط تهدیدات، کمک کرد و تهدیدات را خنثی کردند. توطئه هایی که قرار بود در تجمعات میلیونی انجام شود، قبل از انجام خنثی شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری  پیش از ظهر سه‌شنبه ؛ اول آبان ۱۴۰۳ در مراسم معارفه معتمدیان استاندار جدید و تودیع خود به عنوان استاندار پیشین تهران در وزارت کشور، اظهار کرد: استان تهران مشکلات زیادی دارد ولی ظرفیت‌های بی نظیری هم دارد. کارشناسان، متخصصان، مراکز علمی، علمای دینی، شرکت های دانش بنیان، تولید کننده، جوانان فرهیخته و دانشمند و انقلابی دارد.

وی ادامه داد: تنش آبی، برق و گازی در تهران داریم ولی باید این سیستم را مدیریت کنیم. هیچ جا نیست که همه امکانات کافی را داشته باشد و کمبود وجود دارد. ما هم هرچقدر توان داشتیم برای حل این مشکلات گذاشتیم و امیدوارم نمره خوبی گرفته باشیم.

فخاری ادامه داد: از  وزیر کشور برای انتخاب آقای معتمدیان که فرد متخصص و کاربلدی است، تشکر می‌کنم. از همراهی نمایندگان استان تهران و علمای استان در این دو سال تشکر می‌کنم.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم که سفرهای درون استان و دوشنبه‌های صنعتی ادامه یابد زیرا مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان را در دوشنبه‌های صنعتی بررسی کرده و حل و فصل می‌کردیم. شورای گفت‌وگو هم ادامه یابد. باید به مشکلات تجار و بازرگانان رسیدگی شود.

وی افزود: به خاطر دشمنی با انقلاب اسلامی، ما همواره در معرض تهدید هستیم. شورای تامین استان با درایت و برآورد درست و شناخت محیط تهدیدات، کمک کرد و تهدیدات را خنثی کردند. توطئه هایی که قرار بود در تجمعات میلیونی انجام شود، قبل از انجام خنثی شد.

عباس جوهری معاون سیاسی استانداری تهران هم در این مراسم بیان کرد:  از همه تلاش‌های صادقانه و مخلصانه فخاری استاندار پیشین تهران تقدیر و تشکر می کنم. عملکرد جهادگونه وی در یاد ما می‌ماند. افتخارهای خوبی در این مدت بدست آمد و وی با همه وجود در خدمت مردم و نظام بود.

وی با اشاره به این‌که «استان تهران با چالش‌های جدی مواجه است»، گفت: انتخابات استان تهران در امنیت کامل و کمترین تخلفات برگزار شد. همه مراسم های استان در این دو سال در امینت کامل برگزار شد. افزایش سرانه مدرسه، تکمیل بیمارستان های استان از موفقیت های فخاری بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha