• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080100266
  • منبع : نمایندگی فارس

ارزیابی پذیرفته‌شدگان طرح شهید زین‌الدین در کانون ارزیابی جهاددانشگاهی فارس

ارزیابی پذیرفته‌شدگان طرح شهید زین‌الدین در کانون ارزیابی جهاددانشگاهی فارس

ایسنا/فارس مرحله سوم ارزیابی پذیرفته‌شدگان طرح شهید زین‌الدین جهت جذب نیروهای نخبه و شایسته به دستگاه‌های اجرایی استان فارس در کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی فارس در حال اجراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، اول آبان‌ماه از فعالیت کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی فارس که در حال ارزیابی از پذیرفته‌شدگان آزمون طرح شهید زین‌الدین هستند، بازدید کرد.

اسماعیل قزلسفلی در این دیدار با بیان اینکه طرح شهید زین‌الدین در دولت سیزدهم آغاز شد، گفت: این طرح بناست که به کمبود بخشی از نیروهای انسانی متخصص در دستگاه‌های اجرایی پاسخ دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تصریح اینکه طرح مذکور در ۳ بخش اجرا شد که بخش سوم آن توسط جهاددانشگاهی استان و در کانون ارزیابی و  توسعه آن در دست اجراست، گفت: این طرح تنها برای تأمین نیروی انسانی یکسری دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

قزلسفلی تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین مشکلات در پیش روی پیشرفت سازمان‌ها و مجموعه‌ها، کمبود نیروی متخصص است از طرفی افرادی متخصص و نخبه داریم که باید در جایگاه‌های خود قرار گیرند و پیشرفت کنند که طرح شهید زین‌الدین در همین راستا کلید خورد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی فارس، اقدامات کانون ارزیابی و توسعه این نهاد را خوب و مناسب توصیف کرد و افزود: یک کار خوب در کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی فارس در طرح شهید زین‌الدین در حال اجراست که منجر به کشف استعدادها و توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی نخبگان می‌شود و در حقیقت یک راه میان‌بر برای ارتقای سطح تخصصی سازمان‌هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه جهاددانشگاهی در این طرح به صورت تخصصی فعالیت کرد، ابراز امیدواری کرد که نتایج این اقدامات موجب وارد شدن جمعی از بهترین‌ها و شایستگان به دستگاه‌ها شود.

رئیس جهاددانشگاهی فارس هم در حاشیه این بازدید به ارائه توضیحی از فعالیت کانون ارزیابی شایستگی مدیران این نهاد پرداخت و گفت: ۳۵۴ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی طرح شهید زین‌الدین جهت جذب در سازمان‌ها و ادارات دولتی استان فارس در بازه زمانی ۲۲ مهرماه تا اول آبان‌ماه در کانون ارزیابی و توسعه شایستگی ارزیابی می‌شوند که از این تعداد ۲۸ نفر مقطع دکتری، ۱۳۶ نفر مقطع کارشناسی ارشد و ۱۹۰ نفر مقطع کارشناسی هستند.

امیرحسین استقلال بیان کرد: این ارزیابی در ۲ نوبت صبح و عصر در کانون ارزیابی و توسعه شایستگی در مجتمع جهاددانشگاهی واقع در بولوار عدالت انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: این ارزیابی از متقاضیان بدو استخدام ادارت کل جهاد کشاورزی فارس، راه و شهرسازی فارس، راه و شهرسازی لارستان، صنعت، معدن و تجارت فارس، منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس، شرکت آب منطقه‌ای فارس، شرکت برق منطقه‌ای فارس، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس انجام می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی فارس تصریح کرد: ارزیابی در طرح شهید زین‌الدین با حضور ۱۰ نفر ارزیاب عمومی و حدودا ۹۰ نفر ارزیاب تخصصی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha