• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403073023454
  • خبرنگار : 50653

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون:

بازیکنانم نهایت استفاده را از بازی بردند

بازیکنانم نهایت استفاده را از بازی بردند

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: ما یک بازی خیلی خوب را مقابل یکی از تیم‌های لیگ برتر بردیم که آن‌ها از کادر خوبی بهره می‌برند. در واقع بازیکنانم با ۶۰ دقیقه تلاش و دفاع کردن توانستند نهایت استفاده را از این بازی ببرند.

حمیدصادق شاه نشین، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در حاشیه دیدارش با تیم گیتی پسند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به تیم مقابل که واقعا عالی بودند، تبریک می‌گویم. می‌توانستیم بگوییم بازنده بودیم، در صورتی که تلاش نمی‌کردیم. بنابراین به بازیکنان خودم تبریک ویژه می‌گویم. من سه جلسه با این تیم کار کردم. بازی اول نبودم و از این بازی اضافه شدم. به سرمربی قبلی خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: ما یک بازی خیلی خوب را در مقابل یکی از تیم‌های لیگ برتر بردیم که آن‌ها از کادر خوبی بهره می‌برند. در واقع بازیکنانم با ۶۰ دقیقه تلاش و دفاع کردن توانستند نهایت استفاده را از این بازی ببرند.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با اشاره به اینکه شرایط امسال ما نسبت به سال قبل خیلی فرق می‌کند، خاطرنشان کرد: بازیکنان بسیار خوبی داشتیم که از تیم جدا شدند، اما امروز بازیکنانی از تیم ملی نوجوانان و جوانان در بازی حضور داشتند. در واقع سه بازیکن داریم که نسبت به سایر بازیکنان سن‌های بالاتری دارند. تبریک می‌گویم که خیلی عالی بازی کردند و توانستیم با تیمی که به تازگی تشکیل شده یک شگفتی خلق کنیم.

سپس کیارش طاهری، بازیکن تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: امروز یک بازی سخت و حساسی برای ما بود. با توجه به اینکه ما دو بازی قبل خود را باخته بودیم و برای ما مهم بود که روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. با همت بازیکنان و کادر فنی توانستیم ببریم. با نبود اسپانسر، امکانات کمتر است، ولی بچه‌ها اکثرا سرباز هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha