• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403073022856
  • خبرنگار : 50124

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به لبنان و جبهه مقاومت در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به لبنان و جبهه مقاومت در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، از جمع‌آوری سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌ مردمی به لبنان و جبهه مقاومت در بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری به تشریح چگونگی جمع‌آوری کمک‌های بقاع متبرکه به مردم غزه و لبنان پرداخت و اظهار کرد: پس از اعلام حکم جهاد از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در لبنان، بقاع متبرکه استان در قالب اجرای طرح قرار دوازدهم، برای تبعیت از این فرمان بسیج شدند.

امیری افزود: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، شماره کارتی ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته است تا زمینه مشارکت زائران و مجاوران این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم شود.
وی بیان کرد: تاکنون دفتر آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد با راه‌اندازی پویش همدلی اقدام به جمع‌آوری مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و طلا کرده است که این مبلغ به حساب اعلامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری جهت حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان واریز شده است.

امیری از دیگر اقدامات انجام شده از سوی بقاع متبرکه را جمع آوری پتو، لباس، وسایل گرم‌کننده و دارو بیان کرد و افزود: هم‌اکنون نمایندگان، نیروهای خدماتی و اعضای هیئت‌ امنای سه امامزاده واجب‌التعظیم صالح(ع)، قاضی صابر(ع) و قاسم(ع) شمیران در قالب گروه‌های جهادی در بیروت مستقر هستند و ضمن برقراری ارتباط و هماهنگی با مسئولان لبنانی، کمک‌های مردمی ایران اسلامی را در میان مردم توزیع می‌کنند.

امیری بیان کرد: بالاترین عمل از نظر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) انتظار فرج امام زمان(عج) است، انتظار فرج نیز تنها منتظر بودن و دست روی دست گذاشتن نیست، بلکه به معنای آمادگی برای پنجه درافکندن در چنگال مستکبران و زمینه‌سازی ظهور امام زمان(ع) است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در این راستا سازمان اوقاف بر اساس وظیفه ذاتی خویش، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته تا در این جهاد مقدس، بتواند نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، وی در پایان اظهار کرد: در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت موقوفات و متولیان، زمینه‌سازی برای مشارکت زائران بقاع متبرکه و منتظران امام عصر(عج)، در این امر خطیر وظیفه‌ای است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha