• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403073022842
  • خبرنگار : 50963

دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی درعسلویه برگزار می‌شود

دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی درعسلویه برگزار می‌شود

ایسنا/بوشهر رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی ایران بهمن ماه ۱۴۰۳ در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان قطب توسعه انرژی و ساخت داخل ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رحمن دشتی روز دوشنبه  در نشست کمیته علمی، تخصصی بازرگانی و تامین کالا در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه  این همایش  با حضور متخصصان حوزه بازرگانی و مدیران ارشد صنعت نفت دراین منطقه برگزار می‌شود،  افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری بسیار خوب و سازنده‌ای با پارک علم و فناوری خلیج‌فارس دارد و تاکنون به دستاوردهای خوبی در این حوزه رسیده‌ایم.

مدیر بازرگانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی  در این نشست  گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی پیشروترین واحد صنعت نفت کشور در حوزه توسعه ساخت داخل است و در آینده نزدیک با همکاری پارک علم و فناوری استان بوشهر این موضوع توسعه خواهد یافت.

 سعید حیدری افزود: تداوم و پایداری تولید در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و سایر شرکت‌های پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی از نتایج اقدامات علمی و مهم مدیریت زنجیره تامین می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات شایسته‌ای از سوی واحدهای بازرگانی برنامه‌ریزی و اجرایی شده است و با برگزای همایش بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به دنبال بررسی چالش‌ها و مدیریت دانش و انتقال تجربه در با سایر مدیران بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور هستیم.

حیدری افزود: تولید پایدار مجتمع گاز پارس جنوبی با بازوی توانمند سازندگان داخلی گره خورده و انتظار داریم این روند شکوفایی تداوم داشته باشد و این مجموعه از ابتدای سال تاکنون و در بازه تعمیرات اساسی سال جاری به صورت 100‌درصدی از کالاهای داخلی استفاده کرده است.


وی در خصوص اهداف و برنامه همایش بازرگانی در آینده نزدیک افزود: با راهبری پارک علم و فناوری خلیج فارس کمیته علمی تخصصی همایش بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور مدیران بازرگانی و زنجیره تامین شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی منطقه پارس به میزبانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha