• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403073022838
  • منبع : نمایندگی فارس

عضو شورای شهر صدرا:

دنبال برطرف کردن نیازهای شهری مردم صدرا هستیم

دنبال برطرف کردن نیازهای شهری مردم صدرا هستیم

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون خدمات شهر شورای اسلامی شهر صدرا سیاست اصلی این شورا را رفع نیازهای شهری مردم این شهر و تلاش برای رفع نقایص دانست.

مهدی کشاورزی امروز، ۳۰ مهرماه در حاشیه نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به موضوعات مورد بررسی در این جلسه گفت: در دستور جلسه نخست، عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری صدرا و نحوه پاسخگویی مجموعه شهرداری به شهروندان مورد بررسی قرار گرفت؛ نقاط ضعف شناسایی شد و ان‌شاءالله به سمت برطرف کردن نقایص حرکت می‌کنیم تا در حد توان شهرداری و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در اختیار داریم، بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شهروندان باشیم.

وی افزود: موضوع بعدی بحث بازار هفتگی بود که گزارشی از سوی کارشناس مربوطه ارائه‌ شد و نحوه ارائه خدمات، کالاهایی که ارائه می‌شود، قیمت و کیفیت محصولات همگی مورد بررسی قرار گرفت.

کشاورزی گفت: بازار هفتگی باید بتواند به نیازهای نقاطی از شهر که دسترسی‌شان به بازار و مرکز شهر دشوارتر است پاسخ دهد، اما مشکلاتی هم در خصوص این بازار از سوی شهروندان به ویژه در زمینه گره‌های ترافیکی و سلب آسایش از کسبه‌های ثابت مطرح شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهر شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: نقاطی که بازار هفتگی تشکیل می‌شد بعضا در کنار مراکز عمومی بود که خدمات‌دهی را مختل می‌کرد؛ بنابراین مقرر شد جانمایی بازار هفتگی مورد بازنگری قرار گیرد تا هم از لحاظ زیرساختی و هم از لحاظ کمی و کیفی بتوانیم این بازار را به ثبات برسانیم و شهروندان با دغدغه کمتری از خدمات آن استفاده کنند.

کشاورزی، بررسی وضعیت کیوسک‌ها را موضوع دیگر جلسه کمیسیون خدمات شهر عنوان کرد و گفت: کیوسک‌ها با این هدف که درآمد پایدار برای  شهرداری داشته باشند، اشتغال پایدار بتوانند ایجاد کنند و به نیازهای روزمره مردم در حوزه بازار پاسخ دهند، مورد تاکید قرار دارند.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا بیان کرد: مقرر شد نقاطی که تاکنون دسترسی‌شان بازار ضعیف بوده مانند برخی محلات و یا مورد نیاز بوده مثل مراکز تفریحی عمومی، شناسایی و نیازسنجی شود و کیوسک‌هایی با خدمات‌دهی متناسب با نوع نیاز این امکان ایجاد شود.

کشاورزی افزود: کمیسیون همچنین تصمیم گرفت لکه‌های سبز یا همان زمین‌های با کاربری فضای سبز بررسی و نقاطی که هنوز فضای سبز در آن‌ها ایجاد نشده شناسایی شود تا با روش‌های قانونی در اختیار سرمایه‌گذارانی قرار گیرد که هم بتوانند فضای سبز آنجا را احیا کرده و هم با ایجاد کیوسک به مردم خدمات رسانی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha