• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403073022825
  • خبرنگار : 30147

نماینده مردم مشهد و کلات خبرداد

گردشگری کلات جان می‌گیرد

گردشگری کلات جان می‌گیرد

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته به زودی شاهد اتفاقات خوبی در بخش گردشگری کلات خواهیم بود.

احسان عظیمی راد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در حوزه گردشگری کلات کار بزرگی را شروع کردیم، در خصوص جزئیات آن گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشتیم پیشنهاد شد ۳ میلیارد تومان برای آماده شدن طرح مطالعات گردشگری شهرستان کلات تخصیص دهند.

وی با اشاره به اینکه متناسب با طرح گردشگری، سند ملی گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی شهرستان آماده خواهد شد، افزود: این سند ملی مبنای حرکت شهرستان کلات خواهد شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه این موضوع مورد استقبال وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کردند، اظهار کرد: به زودی جلسه‌ای در تهران با حضور مسئولان شهرستان و معاونین مربوطه وزارتخانه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با تهیه سند ملی گردشگری شهرستان کلات کار بسیار استثنایی در تاریخ این شهرستان اتفاق خواهد افتاد چون با این سند تمام ابعاد و زوایای گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برای شهرستان تعیین می‌شود و گام به گام برایش ردیف اعتباری گذاشته می‌شود.

عظیمی راد با بیان اینکه بر اساس آنچه اعلام شده این طرح طی مدت یک ماه آماده خواهد شد، بیان کرد: گرچه کلات به معنای واقعی توریستی و گردشگری است اما امکانات گردشگری تقریباً صفر بوده و برخوردار نیست اما با این کار انقلاب جدیدی در شهرستان صورت می‌گیرد.

وی تأمین زیرساخت‌های جاده و آب را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: اخذ تدابیر لازم برای مهار سیلاب بسیار حائز اهمیت است چون به بخش‌های گردشگری، مردم و سایر بخش‌ها آسیب می‌رساند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهد جاده‌ها ناایمن باشد اثرات و مخاطرات را بسیار کرده و عملاً مشکلات شهرستان افزایش پیدا می‌کند برای همین نمی‌توان غفلت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha