• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403073022700
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل امور شهری استانداری سیستان و بلوچستان:

شهرداری خاش به فکر کسب درآمد باشد

شهرداری خاش به فکر کسب درآمد باشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شهرداری خاش برای بهبود خدمات رسانی به شهروندان، پرداخت حقوق‌ کارکنان و تأمین نیازهای خود به فکر کسب درآمد باشد.

سعیدرضا سارانی شامگاه یکشنبه ۲۹ مهرماه، در دیدار با معاونان و مسوولان واحدهای شهرداری و شماری از شهروندان خاش بیان کرد: شهرداری خاش به مشارکت جدی شهروندان در امورات شهری نیازمند بوده و با توجه به ظرفیت ۱۲۰ تنی کارخانه آسفالت تاکید داریم در مناقصه های راهسازی شرکت کند.

وی اظهارکرد: از شرکت های طرف قرارداد و ادارات دولتی و بخش خصوصی انتظار داریم، در پرداخت مطالبات شهرداری کوتاهی نداشته باشند و در همین رابطه از طریق استانداری این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

سارانی ادامه داد: رسیدگی به مشکلات کارکنان شهرداری و شهروندان را وظیفه خود می دانیم و امیدواریم با همکاری و همیاری شهروندان و مسئولان شهرداری شاهد تحرک و پویایی مدیریت شهری خاش باشیم.

وی اظهارکرد: ارتباط نزدیک شهروندان با مجموعه شوراها و شهرداری به کاهش دغدغه‌های آنان و ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی و توسعه ای و عمران و آبادانی شهر کمک می کند.

سارانی بیان کرد: شهروندان مطالبه گر و مسئولان پاسخگو از عوامل پیشرفت هر جامعه و منطقه بوده و بایستی این شاخصه و مزیت در منطقه تقویت شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان افزود: شهرداری خاش برای جلوگیری از تخلفات شرکت های حفار بایستی کارهای آنها را تعطیل کند و با عقد قرارداد و انجام کارهای قانونی می تواند به حقوق خود دست پیدا کند.

معاون شهردار خاش گفت: شهرداری خاش علیرغم کمبود اعتبارات و نیروها و ماشین آلات عمرانی و خدمات رسان طی ماه‌های اخیر از سال جاری و سالهای قبل عملکرد مثبت و ارزشمندی داشته است.

عبدالوحید هاشمزهی اظهارکرد: هم اینک حقوق و مزایای کارکنان این ارگان تا شهریورماه پرداخت شده و مطالبات نیروهای شرکتی را نیز تحویل شرکت مربوطه داده ایم که امیدواریم در پرداخت حقوق تسریع کنند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی های گسترده تر و برخورداری از حمایت های دولتی و مجموعه استانداری سیستان و بلوچستان شاهد ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی به شهروندان خاش باشیم.

حامد کریمی معاون عمرانی شهرداری خاش نیز گفت: ادارات و شرکت های حفار در شهرستان خاش، متأسفانه با شهرداری هماهنگ نیستند و با اقدامات خودسرانه به پروژه‌های عمرانی و توسعه ای شهر آسیب وارد کرده و از طرفی دیگر مطالبات شهرداری را نیز پرداخت نمی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha