• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403072922687
  • منبع : نمایندگی سمنان

آمادگی جهاددانشگاهی برای راه‌اندازی کانون‌های کارآفرینی و اشتغال در خوابگاه‌های دانشجویی سمنان

آمادگی جهاددانشگاهی برای راه‌اندازی کانون‌های کارآفرینی و اشتغال در خوابگاه‌های دانشجویی سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور در کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان از آمادگی جهاددانشگاهی برای راه اندازی کانون های کارآفرینی و اشتغال در خوابگاه های دانشجویی استان سمنان خبر داد.

مجتبی ابراهیمی رومنجان، مدیر کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور امروز، ۲۹ مهرماه در کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان اظهار کرد: نقش رسانه در حوزه اشتغال یک نقش ایجاد فرصت در مسیر آگاهی می باشد که امروز رسانه و نشریه بازار کار نیز به معرض نمایش خواهد رسید.

وی گفت: امروزه رسانه دارای نقش مهمی در جامعه است که جنس آن امید بخشی و خروجی آن فعالیت‌ها و اقدامات آن دستگاه و مجموعه می‌شود.

 مدیرکل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به عملکرد استانداری سمنان در سه سال اخیر افزود: استانداری سمنان با اقدامات خود طی ۳ سال گذشته باعث افتخار آفرینی‌های زیادی در سطح کشور شده است که لازم است این اقدامات به شکل مطلوب رسانه ای و به سمع و نظر مردم برسد تا الگوی سایر استان ها نیز شود.

وی تصریح کرد: این‌ آمادگی از سمت جهاد دانشگاهی وجود دارد تا در برخی از خوابگاه‌های دانشجویی به صورت نمونه کانون‌های کارآفرینی برای ایجاد اشتغال راه اندازی شود.

فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه های مختلف اثر بخش بوده است

استاندار سمنان نیز در این آیین بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت رسانه بازار کار جهاددانشگاهی در جهت توسعه اشتغال و امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین و اطلاع رسانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد باید از طریق فضای مجازی و نشریات حوزه کار و بصورت ویژه در نشریه بازار ۲کار که وابسته به جهاد دانشگاهی کشور می باشد به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان اینکه فعالیت های جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه های مختلف اثربخش بوده است، ادامه داد: با توجه به راه اندازی و آغاز فعالیت خبرگزاری بازار کار، ضرورت دارد از این ظرفیت در جهت توسعه اشتغال و امید آفرینی در استان نهایت استفاده شود.

هاشمی اظهار کرد: استان سمنان، استان برتر در حوزه اشتغال کارآفرینان دانشگاه نیز می باشد که این امر یکی از دلایل ایجاد رشد اقتصادی در استان نیز بوده است.

وی تاکید کرد: بانک های عامل استان سمنان برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی نهایت همکاری را داشته باشند و دستگاه‌های متولی نیز برای جذب اعتبارات مشاغل خانگی نیز اقدامات خود را به سرانجام برسانند.

در پایان این آیین حکم فعالیت نمایندگی خبرگزاری بازار کار و نشریه تخصصی و ماهنامه نوین بازار کار توسط سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان و مجتبی ابراهیمی رومنجان، مدیرکل کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی کشور به علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اعطا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha