• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072922584
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول:

هفته تربیت بدنی یک مناسبت مطلوب برای آشنا شدن با فواید و اصول ورزش است

هفته تربیت بدنی یک مناسبت مطلوب برای آشنا شدن با فواید و اصول ورزش است

ایسنا/لرستان مدیر گروه علوم ورزشی دانشگاه لرستان گفت: هفته تربیت بدنی، یک مناسبت مطلوب برای آشنا شدن هرچه بیشتر جامعه با فواید و اصول ورزش، تندرستی و سلامت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عابدین درویشی‌پور امروز (۲۹ مهرماه) در آیین بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی و تجلیل از مربی تیم ملی پارا دوومیدانی (دکتر مصطفی بهرامی)، امیرحسین و قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، اظهار کرد: علوم ورزشی ابزاری برای تربیت نیروی انسانی سالم و بانشاط است.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت این رشته با رشته‌های دیگر این است که تربیت بدنی و علوم ورزشی، نقش برجسته‌ای حول محور اخلاق‌محوری دارد.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان اضافه کرد: این باعث افتخار است که در جامعه‌ی ما، ورزشکاران، عامل نشاط و تندرستی هستند.

درویشی‌پور از رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) تقاضا کرد اگر امکان داشته باشد در محوطه دانشگاه وسایل ورزشی نصب بشود تا دانشجویان به هنگام اوقات فراغت از این وسایل استفاده کنند.

فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر جامعه با فواید ورزش

رامین بیرانوند، مدیر گروه علوم ورزشی دانشگاه لرستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی، یک مناسبت مطلوب برای آشنا شدن هرچه بیشتر جامعه با فواید و اصول ورزش، تندرستی و سلامت است.

وی بیان کرد: فعالیت‌های متنوع ورزشی توسط انجمن علوم ورزشی دانشگاه لرستان انجام شده؛ اینها گویای فعالیت این انجمن با همکاری گروه علوم ورزشی دانشگاه است.

مدیر گروه علوم ورزشی دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: کارگاه های گوناگون دانش افزایی هم برگزار شده است که گویای اهمیت آموزش در تربیت بدنی است.

بیرانوند تصریح کرد: گروه تربیت بدنی پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان بین الملل دانشگاه هم است؛ توقع ما این است که در زمینه رفع کمبودهای زیرساختی تربیت بدنی دانشگاه، اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha