• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403072922308
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی:

مدارس فرسوده نوسازی و به استانداردهای روز تجهیز می‌شود

مدارس فرسوده نوسازی و به استانداردهای روز تجهیز می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: با همکاری دولت و بخش خصوصی، تلاش می‌شود تا مدارس فرسوده نوسازی شده و به استانداردهای روز مجهز شوند.

حامد رخسارپور یکشنبه ۲۹ مهر در دیدار با فرماندار نهبندان با مدیرکل نوسازی بر اهمیت توسعه فضاهای آموزشی شهرستان نهبندان تاکید و اظهار کرد: با همکاری دولت و بخش خصوصی، تلاش می‌شود تا مدارس فرسوده نوسازی شده و به استانداردهای روز مجهز شوند.

وی با بیان اینکه سرانه آموزشی نهبندان در سطح استاندارد است، گفت: اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ضمن ابراز رضایت از دستاوردهای حاصل شده در ارتقای سرانه آموزشی نهبندان، بر وجود چالش‌هایی همچون فرسودگی برخی مدارس تاکید کرد و افزود: هنوز هم مدارس فرسوده و تخریبی در شهرستان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه هستند.

رخسارپور جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را یکی از راهکارهای مهم برای توسعه فضاهای آموزشی دانست و گفت: ما معتقد هستیم که شرکت‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی می‌توانند با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، در ساخت و توسعه مدارس نقش مؤثری ایفا کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا، پیگیری‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری این بخش در پروژه‌های آموزشی شهرستان نهبندان را در دستور کار داریم.

رخسارپور با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه همه جانبه شهرستان است، بر عزم جدی اداره کل برای تبدیل نهبندان به قطب آموزشی منطقه تاکید کرد.

مرادی، فرماندار شهرستان نهبندان نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های اداره کل، بر اهمیت توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان تاکید کرد و خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های آموزشی شد.

وی با اشاره به نیازهای آموزشی رو به رشد شهرستان، بر ضرورت توجه به مناطق محروم و روستایی و رفع کمبودهای آموزشی در این مناطق تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha