• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403072922218
  • خبرنگار : 71234

احمدی: حذف جسمانی مجاهدان خللی در مسیر مقاومت وارد نخواهد کرد

احمدی: حذف جسمانی مجاهدان خللی در مسیر مقاومت وارد نخواهد کرد

نماینده رشت در مجلس گفت: با حذف جسمانی مجاهدان راه عزت و کرامت انسانی نه تنها خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نخواهد شد بلکه مرگ شرافتمندانه آنها تائیدی بر حقانیت راه‌شان است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا احمدی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی در ترور و کشتار رهبران و نخبگان فلسطینی و لبنانی و جبهه مقاومت، گفت: با حذف جسمانی مجاهدان راه عزت و کرامت انسانی نه تنها خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نخواهد شد بلکه مرگ شرافتمندانه آنها تائیدی بر حقانیت راه آنها با الگوبخش بودن رهروان و مجاهدان راه عزت و آزادی خواهد بود.

وی افزود: شهادت مجاهد نستوه و نخبه مقاومت رئیس دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی را به ملت قهرمان فلسطین به ویژه رزمندگان حماس و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ شهید یحیی سنوار طی سال‌ها مجاهدت بدون درنگ در راه حق و اکنون در قلب میدان و تا آخرین لحظه در نبرد با رژیم جعلی صهیونیست نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مقاومت رقم زد و به عینه معنی قهرمانی فداکاری و رستگاری را نشان داد.

احمدی اضافه کرد: به یقین ما در راه خود به سوی بیت‌المقدس زنده و پویا هستیم؛ ضمن ادای احترام به ارواح پاک تمام شهدای جبهه مقاومت از جمله حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، سید حسن نصرالله، هنیه، نیلفروشان و همه شهیدان راه حق و حقیقت اعلام می‌کنیم تا آخر ایستاده‌ایم واز مظلومان فلسطین دفاع و حمایت کرده و در کنار رزمندگان جبهه مقاومت، لبنان، یمن، عراق و سوریه تا پیروزی نهایی با قدرت ادامه خواهیم داد.

نماینده رشت در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: مشکل پسماند کشور به ویژه در استان گیلان را شاهدیم دولت‌های گذشته قول دادند اما عمل نکردند البته دولت شهید رئیسی تنها دولتی بود که برای کمک به مردم منطقه محل پسماند زباله سراوان به این مشکل ورود کرد و تا اندازه ای پیشرفت داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha