• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072922005
  • خبرنگار : 50228

یک پیشکسوت:

این فولاد بوی قهرمانی می‌دهد/ مسئولیت گل‌محمدی دو برابر شده است

این فولاد بوی قهرمانی می‌دهد/ مسئولیت گل‌محمدی دو برابر شده است

ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه فولاد می‌تواند در کوروس قهرمانی باشد، گفت: بازیکنان این فصل فولاد برای یحیی گل محمدی و سرافرازی فوتبال خوزستان با جان و دل فوتبال بازی می‌کنند و در ۷ هفته سپری شده از لیگ برتر نشان دادند که می توانند همچون سال‌های گذشته، فولاد را به یک چهره قهرمان تبدیل کنند.

صفرعلی جمالپور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فولاد امسال می تواند بار دیگر با رقبای سرسخت و مدعی رقابت کند. اگر بازی های فولاد از هفته اول تا هفته هفتم لیگ را نگاه کنیم به خیلی از تغییرات پی خواهیم برد. بازی اول فولاد با بازی هفتم را ارزیابی کنیم، متوجه روند روبه رشد می شویم؛ نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود نیز این است که فولاد علی‌رغم کمبود بازیکنان در پست‌های کلیدی بازهم خوش درخشیده و به نظرم اوج نتیجه‌گیری خوب تیم گل محمدی در نیم فصل دوم دیده خواهد شد تا فولاد بار دیگر مثل سالهای قبل نشان دهد که فولاد این مدلی خم شدنی نیست.

مسئولیت یحیی دو برابر شده است

او تاکید کرد: فولاد به عنوان یک تیم پرطرفدار و ریشه دار، از مجموعه ای هماهنگ تشکیل شده که هر بخش آن را می توان یک تیم دانست؛ از تیم اداری، تیم اجرایی، تیم تدارکاتی تا در صدر همه تیم کادرفنی. یحیی گل محمدی در موضوع فنی این تیم حرف اول و آخر را می زند و مسوولیت یحیی دو برابر شده است اما او نمی تواند تنها و یک نفره بار مسئولیت را بردوش بگیرد. به هر حال فولاد مدل ۱۴۰۳ فقط به فکر کسب سهمیه آسیاست و البته قبل از شروع لیگ کسی چنین انتظاری از شاگردان گل محمدی نداشت اما نتایج به دست آمده و قرار گرفتن در جمع مدعیان این توقع را بسیار زیاد کرد که قرمزپوشان اهوازی می توانند دست به کارهای بزرگی بزنند. اکنون فولاد با همین بضاعت فعلی که فوتبال تک ضرب و گروهی را خوب بازی می کند، خود را یک مدعی معرفی کرده است. فولاد در ۲ بازی اخیر خود قبل از بازی با آلومینیوم اراک اصول دفاع و حمله را کاملا رعایت کرده و نشان داده در خانه حریفان هم قدرتمند است.

قرمزها؛ از تاریکی به روشنایی رسیدند

این مدیر ورزشی با تاکید بر این که قرمزهای اهوازی در واقع از تاریکی به روشنایی رسیده‌اند، تصریح کرد: همه دیدند، تیمی که فصل گذشته در یک قدمی سقوط به دسته پایین تر قرار گرفته بود، در این فصل با انجام بازی های درخشان مخصوصا مقابل تراکتور واقعا لایق کسب سهمیه آسیا و حتی قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی است. فولاد یکی از تیم های خوب و آماده ای است که با غلبه بر تراکتور همه را امیدوار کرده و همین مساله بخت فولاد برای ماندن در جمع چهار تیم بالای جدول را دو چندان کرده است. در حال حاضر وظیفه همه بازیکنان این است که کاملا در خدمت فولاد خوزستان باشند و از مسایل حاشیه ای که به نحوی در تخریب ساختار تیم و روحیه خود آنها اثرگذار است، جدا پرهیز کنند. من نیز با اعتقاد راسخ اعلام می کنم فولاد در حد و قواره یک قهرمان ظاهر می‌شود.    

جمالپور افزود: بازی های اخیر فولاد نشان می دهد که این تیم وارد مرحله‌ای عالی‌تر از مراحل بازی تاکتیکی شده است. هسته اصلی (گفت و گوهای فنی) فولاد که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی بر آن تاکید دارد، این است که در این تیم، حرکات افراد حتی خلاقیت های فرد، باید در چارچوب اندیشه از پیش تفهیم شده تیمی باشد. گل محمدی به راستی اصرار می ورزد که در تیم فولاد دلخواه، سر به هوا بازی کردن جایی ندارد. در مجموع آنچه از فولاد می‌بینم این است که فولاد لیگ بیست و چهارم، بوی قهرمانی می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۲۱:۲۴

سلام به سرمربی عزیز آقا یحیی گلمحمدی من خودم پرسپولیسی هستم امیدوارم به خدا در هرجای ایران هستی موفق باشی وبرای تیم فولاد خوزستان قهرمانی بیاری بهترین سر مربی ایران هستی