• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403072821815
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهور استان خبر داد

وجود ۱۵ نقطه حادثه خیز در سه شهر کهگیلویه و بویراحمد

وجود ۱۵ نقطه حادثه خیز در سه شهر کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از وجود ۱۵ نقطه حادثه خیز در سه شهر این استان خبر داد.

سرهنگ جابر پیوست روز شنبه۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ در نشست ستاد راهبری تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶۰ هزار خودرو در شهر یاسوج پلاک گذاری کردیم.

وی اظهار کرد: همچنین ۷۰۰۰ گواهینامه صادر کردیم و ۱۱۸ هزار خودرو تعویض پلاک شده است با این وجود به خیابان‌های شهرها اضافه نشدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ کدام از مصوبات شورای ترافیک استان اجرایی نشده است. 

سرهنگ پیوست تصریح کرد: یاسوج تنها مرکز استانی است در سطح کشور که پایش تصویری ندارد. در صورتی که سالی یک دوربین پایش تصویری در شهر یاسوج، مرکز استان نصب می‌شد هم اکنون این شهر دارای سامانه پایش تصویری و هوشمند بود.

وی ادامه داد: سه پل شهر یاسوج است نیمه تمام هستند، پل چهارم هیچ استفاده ای ندارد، پل سوم نیمه تمام مانده و تنها یک لاین آن در حال استفاده است که بار ترافیک هر سه پل در اکبرآباد منجر به ترافیک سنگین می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهر یاسوج با مشکل پارکینگ عمومی مواجه است پارکینگ‌های طبقاتی روبروی سینمای قدیم در زمینه‌های مرکزی شهر قرار بود ساخته شود اما با وجود ۴ متر خاکبرداری تاکنون هیچ گونه استفاده ای از این زمین‌ها نشده و کار انجام نشد تنها دور تا دور این زمین‌ها محصور شده است.

سرهنگ پیوست تاکید کرد: حذف پارکینگ ساختمان‌های مسکونی و اداری از دیگر مشکلات شهری شهری یاسوج است، عنوان کرد: برخی ادارات از جمله امور مالیاتی، بانک ملت و کلینیک شهید مفتح یاسوج فاقد پارکینگ هستند که باعث مشکلاتی در سطح شهر شدند. 

وی اظهار کرد: میادین انقلاب، مقاومت و جهاد یاسوج نیاز به ساماندهی دارند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعه بازار یاسوج نمای زشت در ورودی شهر یاسوج دارد و دستفروشان خیابان‌های اصلی این اطراف این جمعه بازار را به تصرف خود درآوردند به طوری که یک خودرو به سختی تردد می‌کند. 

سرهنگ پیوست در خصوص خیابان بلادیان گچساران و تبدیل شدن آن به پیاده روی، عنوان کرد: با این وجود برای این خیابان پیش بینی خیابان جایگزین نشده چه مشکلاتی در این شهر ایجاد شده و کمربندی شهر گچساران چند سالی است که بلاتکلیف مانده است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: خیابان‌های بیشتر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد خط کشی تابلو و علائم افقی و عمودی هستند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha