• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403072821715
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

ضرورت حضور باشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۱۳ آبان

ضرورت حضور باشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۱۳ آبان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حضور حماسی و باشکوه مردم غیور استان در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار تاکید کرد.

یدالله رحمانی امروز، شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت گفت: دشمن کورخوانده که فکر می‌کند می‌تواند با به شهادت رساندن رهبران بزرگ جبهه مقاومت شعله‌های مقاومت را خاموش کند.
وی افزود: خشم بر علیه استکبار جهانی با شهادت این عزیزان روز به روز شعله‌ورتر می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: تبعید حضرت امام به ترکیه در سال ۱۳۴۲، به شهادت رساندن دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان در سال ۵۸ مناسبت‌هایی است که در ۱۳ آبان رخ داد و یوم‌الله نام‌گذاری شد.
وی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان امسال به مانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار شود، تصریح کرد: امسال دو رویداد ۱۳ آبان را متفاوت‌تر از سال گذشته کرده است شرایط کنونی جهان و تداوم کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و لبنان توسط اسرائیل غاصب که ۱۷ هزار شهید دانش آموز تنها گوشه‌ای از جنایت اسرائیل غاصب است.
وی ادامه داد: از جامعه جهانی گلایه شدیدی داریم که علیه جنایت‌های اسرائیل در غزه و کشتار ۵۰ هزار نفر سکوت کرده و خم به ابرو نیاورده است اما سنگ مسائل کم اهمیت و بی ارزشی را به سینه می‌زند که اگر بتوانیم جنایت‌های اسرائیل را تبیین کنیم خود عنصری برای به زانو در آوردن استکبار جهانی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسئله دیگری که ۱۳ آبان را متفاوت تر از سال‌های گذشته کرده چهلم شهدای مقاومت است و موجب شده ۱۳ آبان متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم در این شرایط وظیفه ما مسئولان سنگین‌تر از قبل است.
رحمانی تاکید کرد: مردم استان در همه ایام‌الله و مناسبت های انقلاب حضور پر رنگ و باشکوهی داشتند امسال هم با توجه به شرایط منطقه و اتفاقات رخ داده می‌طلبد حضور چشم‌گیری در راهپیمایی ۱۳ آبان در تمام نقاط استان داشته باشند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و آموزش عالی در فرصت باقی مانده ۱۳ آبان، اقدامات در راستای برگزاری باشکوه این مناسبت را انجام دهند، اظهار کرد: در این روز عمق جنایت‌های استکبار جهانی برای جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان به خوبی تبیین شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ارائه مستندات شهادت ۱۷هزار کودک و دانش آموزان غزه در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: دستگاه‌های متولی در زمینه گسست نسلی، برنامه داشته باشند و با ارائه مستندات، چهره واقعی استکبار جهانی و هم پیمانانش را به تصویر کشند.
رحمانی تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی در شرایط کنونی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی ۱۳ آبان را اتخاذ کنند.
وی با اشاره به حادثه ۱۹ آبان سال ۵۷ و شهادت ۶ نفر توسط رژیم شاهنشاهی بیان کرد: تلاش کنیم این روز در تقویم کشور ثبت شود و سالانه برنامه‌ای برای گرامیداشت ۱۹ آبان در استان برگزار شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha