• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072821636
  • خبرنگار : 50604

حمایت نماینده ولی فقیه در گلستان از ورزش بانوان

حمایت نماینده ولی فقیه در گلستان از ورزش بانوان

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان مخالفت با ورزش بانوان را دیدگاه نادرستی دانست و گفت: بانوان به عنوان پرورش دهنده نسل آینده باید به ورزش حتی بیشتر از مردان اهمیت بدهند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز شنبه در دیدار جمعی از ورزشکاران و قهرمانان گلستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یا ایشان اظهار کرد: این شهید ۲۲ سال در زندان بود، اما در این مدت بیکار ننشست و در زندان‌های رژیم صهیونیستی زبان عبری را یاد گرفت و شروع به رمان «خار و میخک» کرد که حاصل همان تجریه‌آزمایی او در حوزه ادبیات است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند و فرانسه، انگلیس و آلمان و در راس آنها امریکا از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند که این امر نشانه وحدت در میان مفسدان و ظالمان جهان است.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: دنیا روی باطل خود وحدت دارد و  ما مسلمانان هم باید بر روی دیدگاه حق خود اتحاد و انسجام داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در ورزش گلستان باید بیشتر کار شود و مشوق‌های انگیزشی خوبی برای ورزشکاران و مدال‌آوران در نظر گرفته شود.

خطیب جمعه گرگان اظهار کرد: همدلی سبب خواهد شد حرفی برای گفتن در سطوح ملی داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: ورزش در دنیا جایی برای خود باز کرده، بطوری که می‌توان از منظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به آن توجه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش همگانی ادامه داد: این که عده‌ای مخالف ورزش زنان هستند، دیدگاه غلطی است و معتقدم بانوان هم باید در ورزش حتی بیشتر از مردان به عنوان مادران آینده و تربیت کننده نسل‌های دیگر به ورزش‌هایی همچون تیراندازی و رشته‌های رزمی توجه کنند.

در این مراسم از شهاب معینی‌فر (دارنده مدال طلای مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان)، ابوالفضل مقصودلو (مربی)، معین‌ نظری و میلاد مهاجر (بازیکن) تیم ملی کبدی ساحلی و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی این رشته و سروش حاجی‌مشهدی دارنده مدال نقره قهرمانی ووشو جهان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha