• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403072821429
  • منبع : نمایندگی کردستان

نماینده مردم کردستان در مجلس:

دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در حوزه صنایع دستی عمل کنند

دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در حوزه صنایع دستی عمل کنند

ایسنا/کردستان نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، از دستگاه های اجرایی خواست در حوزه صنایع دستی تکالیف قانونی خود را انجام دهند تا شاهد رونق کارآفرینی جوانان و صنایع وابسته باشیم.

سالار مرادی امروز شنبه(۲۸ مهر) در مراسم بازگشایی نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان که به همت معاونت امور جوانان اداره تربیت بدنی استان در خانه کرد سنندج برگزار شد، با بیان اینکه در دیدار با کارآفرینان استان، مشکلاتی از جمله فضای نامناسب کارگاهی، پرداخت نکردن تسهیلات توسط دستگاه‌های اجرایی متولی و مشکل حوزه ارزی محصولات و فروش آن مطرح شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات عمل کنند.

 وی از در نظر گرفتن فضاهایی به عنوان کارگاه برای کارآفرینان خبر داد و افزود: تلاش برای پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به کارآفرینان ضروری است.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در بحث فروش و بازاریابی برخی محصولات باید دنبال صادرات باشیم، به ویژه محصولاتی که شاید بازار داخلی برای آنها پاسخگو نباشد.

وی از دستگاه های اجرایی خواست در حوزه صنایع دستی تکالیف قانونی خود را انجام دهند، تا شاهد رونق کارآفرینی جوانان و صنایع وابسته باشیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: این نمایشگاه گام سوم از پروژه آموزشی و توانمندسازی کسب و کارهای جوانان است که به صورت یک ماه فشرده در بخش کارگاه های آموزشی در قالب ۳۲ ساعت، کارآفرینان آموزش دیدند.

مجید آوج با بیان اینکه گام دوم نیز بازدید از مرز باشماق و آشنایی با مسائل گمرکی بود، افزود: امروز نمایشگاه محصولات کسب و کارهای حوزه جوانان برپا می شود.

وی اضافه کرد: هدف از این پروژه ارتقا دانش و مهارت های بازرگانی و تجارت کسب و کارهای جوانان است تا بعد از این پروژه آموزشی و توانمندسازی، نسبت به بحث برندسازی و بازاریابی بین المللی و بسته بندی آمادگی داشته باشند با بازارهای داخلی وخارجی رقابت کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از تشکیل کمیته جوانان کارآفرین و بازرگان در استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم دوره های تخصصی در حوزه صادرات برگزار کنیم.

نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان به مدت سه روز در ۳۲ غرفه پذیرای علاقمندان است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha