• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403072821332
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

انتصاب یک خانم در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

انتصاب یک خانم در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی یدالله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «نورآفرین نوریان» سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری استان شد.

سید مسعود حسینی، معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: تغییر در وضعیت و تحولات به منظور نقش آفرینی و استفاده از تجربیات در امور بوده و این مهم در همه دولت ها وجود دارد و چیز تازه ای نیست.

وی افزود: در چرخش نخبگانی در پذیرش مسئولیت ها چیزی که برای هر فردی می ماند خدمت به مردم و میزان عملکردهاست.

حسینی اظهار کرد: تلاش بر این بوده تا افراد با تخصص با تجربه و متعهد در چینش مسئولیت ها انتخاب شوند، بطوریکه در راستای سیاست های دولت حرکت کنند و خواسته ها و مطالبات مردم را پیگیری و محقق سازند.

معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایجاد انگیزه و نشاط بین کارکنان، افزایش همکاری و هماهنگی در مجموعه و انجام قانونی وظایف از جمله اولویت ها در حوزه اداری و مالی است، تصریح کرد: مدیران باید به مسئله رضایتمندی مردم، تکریم ارباب رجوع و هماهنگی بین کارکنان توجه ویژه داشته باشند.

حسینی، شناخت ‌نیازها ‌با ‌بکارگیری‌ ظرفیت ها و شیوه های ‌تعاملاتی‌ جدید مدیران با هم و با کارکنان و با مردم را مهم دانست و بیان کرد: چون حوزه ها تخصصی است، مدیران باید براساس این مهم بیشترین تاثیرگذاری را در انجام امور مربوطه داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پیش از این زینب خواجه زاده مدیرکل اداری و مالی استانداری، مدیریت دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری را نیز بر عهده داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha