• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403072820956
  • خبرنگار : 71145

حملات مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها ادامه دارد

اصابت پهپاد حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو در «قیساریه»

اصابت پهپاد حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو در «قیساریه»

در حالیکه ارتش اشغالگر برای بیست و هفتمین روز متوالی به تجاوزات گسترده خود به لبنان ادامه می‌دهد و شهدا و مجروحین بیشتری از خود بر جای می‌گذارد حزب‌الله لبنان در جدیدترین عملیات خود با نفوذ پهپادی به مناطقی از فلسطین اشغالی از جمله جنوب حیفا ساختمان مقر اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. این حمله منجر به آماده باش نظامی در اراضی اشغالی شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز-شنبه- رسانه‌های عبری با اذعان به وارد شدن خسارت به ساختمانی در شهر قیساریه در شمال نتانیا، از سقوط یک پهپاد در این شهر در جنوب حیفا خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی بر اثر انفجار این پهپاد به ساختمانی در قیساریه خساراتی وارد شد.

این در حالی است که منابعی به شبکه تلویزیونی العربی قطر گزارش دادند: ساختمان مورد هدف در قیساریه محل سکونت شخصی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر است.

اصابت پهپاد حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو در «قیساریه»
اقامتگاه نتانیاهو

یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: دفتر نتانیاهو از افشای محل اختفای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هنگام انفجار پهپاد در قیساریه خودداری کرد.

این روزنامه افزود: یک پهپاد در فاصله ۷۰ کیلومتری لبنان پرواز کرد و مستقیماً به ساختمانی در قیساریه برخورد کرد و ترکش‌های آن نیز به ساختمان مجاور اصابت کرد، در حالی که دفتر نتانیاهو اعلام نکرد که آیا نخست وزیر در محل اقامت خود در منطقه حضور داشته است یا خیر.

یدیعوت آحارونوت ادامه داد: دفتر نتانیاهو از اعلام مکان حضور فعلی نتانیاهو پس از انفجار پهپاد در محل اقامتش در قیساریه ​​خودداری کرد.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، پس از هدف قرار گرفتن خانه نتانیاهو توسط پهپادهایی از لبنان، وضعیت آماده باش و تدابیر امنیتی در خصوص همه شخصیت‌های اصلی در اسرائیل لحاظ شده است.

همچنین منابع از استقرار نیروهای امنیتی در اطراف خانه نتانیاهو در قیساریه خبر دادند.

رادیو ارتش اسرائیل هم به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که سرویس‌های امنیتی ورود پهپاد به قیساریه را یک شکست امنیتی بسیار جدی می‌دانند.

براساس گزارش این روزنامه، هدف این حمله پهپادی منزل نتانیاهو بود.

این در حالی است که شبکه ۱۲ عبری به نقل از یک منبع در دفتر نخست وزیری گزارش داد: نتانیاهو و همسرش صبح امروز در خانه خود در قیساریه نبودند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد سه پهپاد از لبنان را شناسایی کرده، که یکی از آنها به ساختمانی در قیساریه برخورد کرده است.

در ادامه رسانه‌های عبری گزارش دادند: تعداد زیادی نیروی پلیس اسرائیل به سمت محل سقوط پهپاد در قیساریه اعزام شدند و آماده باش امنیتی اعلام شده است. وبگاه واللا نیز گزارش داد: هواپیماها و هلیکوپترهای نظامی در آسمان شهر قیساریه در شمال تل آویو در حالت آماده باش هستند.

اصابت پهپاد حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو در «قیساریه»
پرواز پهپاد حزب‌الله در کنار بالگرد صهیونیست‌ها

در این راستا رسانه‌ها گزارش دادند پهپادهای مقاومت لبنان به حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی برای دقایقی نفوذ کردند و آژیرهای خطر به طور مداوم به صدا درآمدند، بدون اینکه پدافند هوایی اشغالگر بتواند آنها را ساقط کند.

شهرک نشینان نیز گزارش دادند آژیرها در تل‌آویو به صدا درآمدند درحالیکه از طریق جبهه داخلی فعال نشده بودند. در این رابطه رسانه‌ها از وقوع آتش سوزی در اطراف نتانیا در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند در پی انفجار پهپاد در ساختمانی در شهر قیساریه، نزدیک خانه نتانیاهو، افرادی زخمی شدند. برخی گزارش‌ها نیز وقوع زخمی‌ها را انکار کردند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند: پلیس خیابان‌های شهر قیساریه در جنوب حیفا را بست و از نزدیک شدن خبرنگاران به محل نفوذ پهپاد مقاومت لبنان جلوگیری کرد.

اسرائیل هیوم نیز به نقل از یک شاهد عینی از قیساریه نوشت: من در نزدیکی خانه نخست وزیر زندگی می‌کنم شاهد بودم یک انفجار مهیب رخ داد و پلیس یک ایست بازرسی ایجاد کرد و به من اجازه ورود به خیابان را نداد.

کانال ۱۲ عبری هم گزارش داد: سه هواپیمای بدون سرنشین از لبنان به سمت نهاریا و عکا نفوذ کردند و تنها یکی از آنها رهگیری شد. برخی رسانه‌ها نیز گزارش دادند صدای انفجار در آسمان شهر حیفا و خلیج آن و صدای آژیر خطر در عکا و نهاریا شنیده شد.

کانال ۱۲ در ادامه گزارش داد که سیستم جی پی اس در منطقه تل‌آویو دچار اختلال شده است.

رسانه‌های عبری همچنین نوشتند: یک پهپاد در کنار هلیکوپتر اسرائیلی پرواز می‌کرد در حالیکه بالگرد اسرائیلی در حومه حیفا در حال جستجوی آن بود.

ارتش اشغالگر اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد نفوذ پهپادی به مناطق الجلیل علیا و غربی است.

به گزارش رسانه‌های عبری، آژیر خطر در طبریا، اطراف آن و جولان اشغالی جنوبی نیز به صدا درآمد.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند آژیرهای خطر در منطقه «گلیلوت» در حومه تل‌آویو در نزدیکی مقر موساد به دلیل نفوذ پهپاد از لبنان به صدا درآمد.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نیز گفت: آژیر خطر در «حیفا و کرمل» در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان اعلام کرد مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت ۰۲:۴۵ بامداد روز شنبه در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردم این کشور محل استقرار سربازان دشمن اسرائیلی در «جل الدیر»، در شمال شرقی شهرک «آویویم» را با موجی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

انفجار پهپاد حزب‌الله لبنان در «قیساریه»، هدف منزل نتانیاهو بود
 موشک‌های حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه همچنین محل تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک مالکیه را موشک باران کردند.

این در حالی است که مقاومت اسلامی در دفاع از لبنان و مردم آن در روز جمعه ۲۱ عملیات نظامی از جمله عملیات مقابله با تلاش‌های دشمن اسرائیلی برای پیشروی در مرز لبنان و فلسطین و تعدادی عملیات علیه مواضع، پایگاه‌ها و محل استقرار ارتش و شهرک‌های دشمن اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی انجام داد که از جمله آنها هدف قرار دادن پایگاه فیلون در روش پینا در شرق شهر اشغالی صفد بود که آنجا را موشک باران کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۲:۰۳

این نباید اینطوری بمیره....باید زجر کش شه.باید پوستش کنده شه.