• جمعه / ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403072720675
  • خبرنگار : 50136

امام جمعه ارومیه:

رجزخوانی رژیم صهیونیستی ناشی از ضعف این رژیم است

رجزخوانی رژیم صهیونیستی ناشی از ضعف این رژیم است

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به وعده صادق ۲ و پاسخ سپاه به جنایت رژیم صهیونیستی، افزود: با وجود شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی اما بار دیگر این رژیم شروع به رجزخوانی کرده اما این رجزخوانی ناشی از ضعف این رژیم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، ۲۷ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) برپا شد، با بیان اینکه تاکنون رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف خود در خصوص نابودی حماس و از بین بردن غزه نائل نشده است، گفت: نباید به هیچ عنوان از رجزخوانی رژیم صهیونیستی ترسید. 

وی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد از حد خود بگذرند بهترین هدف برای پهپادهای نظام جمهوری ایران است. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه قدرتی که امروز ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری دارد در دنیا نظیر ندارد، اظهار کرد: ایران، کشوری مستقل و به قدرت منطقه‌ تبدیل شده اما رژیم صهیونیستی از نظر اقتصادی، دیپلماسی و نظامی و... به آمریکا وابسته است. 

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه وظیفه ماست که در مسیر مقاومت استوار باشیم، گفت: اگر توان و امکان حضور در نبرد با رژیم صهیونیستی بر کسی وجود ندارد از طریق مالی در مسیر جهاد و تقویت جبهه مقاومت مساعدت کنند. 

وی اطاعت از دستورات خداوند و پرهیز از گناه و حرام را تنها راه نجات انسان دانست و با اشاره بر حق نفس و اعضای بدن بر گردن انسان افزود: انسان باید تمام استعدادها و توانایی‌های خود را در مسیر الهی بکار گیرد و از اعضا و جوارح خود در راه گناه و معصیت استفاده نکند. 

امام جمعه ارومیه، رعایت تقوا، تهجد، قرض به مومن، ولایت‌پذیری و حضور در نماز جماعت را از عوامل موثر در عبور آسان از پل صراط بیان کرد و ادامه داد: اگر انسان قدم در مسیر حرام و گناه بردارد در روز قیامت همین قدمها علیه انسان اعتراف می‌کند و در پل صراط سست می‌شوند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha