• جمعه / ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072720667
  • خبرنگار : 50160

امام جمعه زنجان:

برای موفقیت جامعه همه باید اهل تقوی باشیم

برای موفقیت جامعه همه باید اهل تقوی باشیم

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: بابت اعتماد و واگذاری مسئولیت خطیر از سوی مقام معظم رهبری خداوند را شاکر بوده و از خدمات آیت‌الله خاتمی تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی امروز (جمعه ۲۷ مهر ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه در صحیفه سجادیه آمده که جایگاه نماز جمعه بسیار عظیم است، اظهار کرد: برای بنده مایه مباهات است که مقام معظم رهبری این مسئولیت خطیر را به بنده محول کرده‌اند و امیدوارم با دعای مردم و همراهی همه دوستان، بتوانیم توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را عملی کنیم. 

وی تصریح کرد: زمانی در مسند نماز جمعه زنجان افراد عظیم‌الشانی همچون آیت‌الله العظمی سیدعزالدین حسینی‌زنجامی و مرحوم آیت‌الله سیداسماعیل موسوی حضور داشتند و باید قدر آن را دانست. 

حسینی با اشاره به اینکه افراد باید تقوی را در امور مدنظر قرار دهند، گفت: تقوی سپر و زرهی است که مؤمن بدون خوف و واهمه در صحنه‌ها حاضر می‌شود و این نکته باید مدنظر قرار گرفته شود. 

امام جمعه زنجان افزود: اگر ما خادمان امت و ملت حتی به‌دنبال توسعه اقتصادی هستیم باید زمینه معنوی شدن جامعه و رعایت تقوی را در جامعه فراهم کنیم. برای موفقیت جامعه باید اهل تقوی باشیم. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بعد از شهادت سید حسن نصرالله، جوری که دل‌مان می‌خواست عزاداری نکرده و فرصتی پیش نیامد، گفت: امروز روزی است که جبهه حق با همه قوا در برابر جبهه باطل ایستاده است.

حسینی با بیان اینکه کاری که رهبر فرزانه در دو هفته پیش از این تحت عنوان جمعه نصر به پا داشتند قدری دل‌های ما را التیام داد، تصریح کرد: آن جمعیت حاضر بهترین عزاداری را انجام دادند ولی التیام واقعی زمانی خواهد بود که رژیم صهیونی نابود شود. 

وی افزود: وعده قرآن است که هر جماعتی بخواهند پیامبر یا پیروان آن را از خانه خود بیرون برانند، پیروز نخواهند شد و این وعده الهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha