• جمعه / ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072720569
  • خبرنگار : 50160

استاندار زنجان:

افتخار خدمت در جمهوری اسلامی همراه با مسئولیت است

افتخار خدمت در جمهوری اسلامی همراه با مسئولیت است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: مردمی بودن نماینده ولی‌فقیه در استان بسیار حائز اهمیت بوده و امیدواریم روند فعلی ادامه داشته باشد.

محسن افشارچی امروز (جمعه ۲۷ مهر ماه) در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه زنجان و نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: افتخار خدمت در جمهوری اسلامی همراه با مسئولیت است و باید به این نکته توجه لازم را داشت.

وی تصریح کرد: بنای سازوکار حکمرانی در کشور بر این نبوده که همگرا باشد بلکه بیشتر واگرایی داریم و برای حل اصطکاک‌های بین‌دستگاهی نیاز به انرژی بیشتری دارد. هر دستگاهی به فکر هدف خود بوده و این مشکل است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این شرایط محور امور بوده‌اند و این امر باعث همگرایی می‌شود، افزود: حضور نماینده ولی‌فقیه در استان‌ها نیز در این راستا بوده و در استان نیز همه عملکردها در سه سال گذشته با همراهی نماینده ولی‌فقیه انجام شده است.

وی به وضعیت استان و ارتقاء شاخص‌ها در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: همه این اعتبارات با همراهی آیت‌الله خاتمی رخ داد و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

افشارچی با بیان اینکه انتظار از نماینده ولی‌فقیه در استان این است که با هر جناحی و هر گروهی همراه بوده و در بین مردم باشند، عنوان کرد: امیدواریم مردمی بودن آیت‌الله خاتمی را نیز در عملکرد حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی شاهد باشیم. مطمئنا اتفاقات خوبی در استان رخ خواهد داد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: آیت‌الله خاتمی خدمات زیادی در استان داشتند و امیدواریم شاهد موفقیت وی در برهه‌های مختلف زندگی باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد جعفری تصریح کرد: انتظار داریم نماینده ولی‌فقیه در استان با حضور در بین مردم شاهد ارتباط خوب مسئولان با مردم باشیم و در کنار آن زمینه حضور علما و فضلای استان که در سایر مناطق ساکن هستند، فراهم شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با حضور امام جمعه زنجان، شاهد وحدت همه اقشار با یکدیگر و همدلی همه باشیم و قطعا این امر اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha