• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072620504
  • منبع : نمایندگی فارس

دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شیراز تقدیر شدند

دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شیراز تقدیر شدند

ایسنا/فارس طی مراسمی از ۳۶۰ دانش‌آموز ممتاز تحصیلی شاهد و ایثارگر نواحی ۴ گانه آموزش و پرورش شیراز تقدیر شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز، ۲۶ مهرماه در این مراسم گفت: شهدا در ۸ سال دفاع مقدس با فدا کردن جانشان از مرز و بوم کشور دفاع کردند و امروز دانش‌آموزان با کسب دانش‌ و مهارت‌ باید میراث دار خوبی باشند و آینده ایران را بسازند.

سردار ابراهیم بیانی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران با هجومی همه جانبه به مدارس حقیقت وجودی فرزندان را مورد هدف قرار داده‌ و با ابزارهای فریب کارانه درصدد تهی کردن جوانان از دین هستند، افزود: دشمن به دنبال این است که ذهن دانش‌آموز ما را از تحصیل منحرف کند، به همین خاطر دانش آموزان باید آگاه باشند و با تلاش و کوشش، فریب دروغ‌های خوش‌رنگ و لعاب رسانه‌های ضدایرانی را نخورند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با تصریح اینکه در حال حاضر ۴هزار و ۱۵ دانش‌آموز شاهد ایثارگر استان فارس در ۸۶ مدرسه شاهد استان در حال تحصیل هستند، گفت: از بین ۳ هزار دانش‌آموز مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس شاهد استان، ۷۰۰ نفر از این دانش‌آموزان ممتاز تحصیلی هستند که امروز از ۳۶۰ دانش‌آموز ممتاز شهرستان شیراز تقدیرشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این مراسم گفت: استان فارس امسال با تلاش دانش‌آموزان و با کسب رتبه‌های تک و دو رقمی در کنکور از حیث کسب تعداد رتبه تک رقمی توانست رتبه پنجم را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.

فرشید قاسمی با تصریح اینکه دانش‌آموزان هدف اصلی جنگ شناختی دشمن هستند، افزود: دانش‌آموزان از شکست‌ها و تردیدها نترسند بلکه با خودباوری، تصویرسازی آینده، تلاش، هوشیاری، کنترل ورودی‌های ذهنتان و همنشینی با کتاب‌ها و صاحب‌نظران و کسب مقام‌ها و جایگاه‌های علمی در رشته های مختلف دنیا را تسخیر کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: دانش‌آموزان باید در جهاد امروز و جنگ شناختی دشمن استوار و محکم و هوشیار با دشمن مقابله کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم همچنین از خانواده دانش‌آموزان شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شهیدان محمدرضا کشاورز و آرشام سرایداران تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha