• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403072620463
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

هزینه‌های طرح ۲ هزار و ۷۲ واحدی سایت زعفرانیه بیرجند دقیق بررسی می‌شود

هزینه‌های طرح ۲ هزار و ۷۲ واحدی سایت زعفرانیه بیرجند دقیق بررسی می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان خبره مبالغ مصرف شده در پروژه سایت زعفرانیه را دقیق بررسی می کنند، گفت: مردم مطمئن باشند هزینه‌ای علاوه بر کارهای انجام شده، از آنها اخذ نمی‌شود. 

علیرضا عباس زاده عصر امروز پنجشنبه ۲۶ مهر در حاشیه جلسه شورای مسکن استان اظهارکرد: دو هزار و ۷۲ واحدی بیرجند یکی از بهترین پروژه های نهضت ملی مسکن است. 

معاون استاندار با بیان اینکه این پروژه مطابق برنامه زمان بندی و با موفقیت در حال انجام است، افزود: منبع تأمین اعتبار برای ادامه پروژه، سهم آورده مردم است و ما منابع دولتی نداریم،  لذا هر چه مردم سهم خود را زوتر پرداخت کنند،  پروژه زودتر تکمیل می‌شود. 

عباس زاده با تأکید بر اینکه این پروژه حدود ۸٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: حدود ۳٠ درصد  تعهدات متقاضیان عقب است و امروز برای اینکه پروژه متوقف نشود، جدولی برای سهم آورده مردم پیش بینی شد. 

وی ادامه داد: هزینه تعدیل تا پایان سال ۱۴٠۲ و یکسری اضافه کاری ها برای پروژه توسط راه و شهرسازی محاسبه و مبلغی به صورت علی الحساب به متقاضیان اعلام خواهد شد تا پرداخت کنند. 

معاون عمرانی استاندار گفت: تقریباً هر نفر اگر ۲۰۰ میلیون تومان دیگر پرداخت کند، پروژه سر موعد مقرر تکمیل و تحویل می شود. 

عباس زاده با بیان اینکه مبلغ تعدیل و اضافه کاری ها در دو یا سه قسط توسط متقاضیان پرداخت می شود، متذکر شد: این رقم‌ها علی الحساب است و قیمت نهایی با تکمیل پروژه محاسبه خواهد شد و اگر فردی بیشتر از تعدیل‌های ۱۴۰۳ و اضافه کاری‌ها پرداخت کرده باشد، به او برگشت داده می‌شود. 

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه های مهم متقاضیان، قیمت تمام شده مسکن است، اظهارکرد: دستگاه های نظارتی، حوزه معاونت عمرانی استانداری و شورای مسکن بر روند پروژه ناظرند و مردم نباید نگران قیمت مسکن باشند. 

به گفته وی؛ کارشناسان خبره مبالغ مصرف شده در پروژه را دقیق بررسی می کنند و خیال مردم از این بابت که هزینه کار انجام نشده ای از آنها گرفته شود، باید راحت باشد. 

معاون عمرانی استاندار گفت: هزینه خدمات انجام شده در پروژه را باید متقاضیان پرداخت کنند، لذا مردم هرچه سهم آورده خود را زودتر پرداخت کند، پروژه زوتر تکمیل شده و واحدها واگذار می شود. 

به گفته وی؛ چنانچه پروژه به دلیل عدم پرداخت سهم آورده مردم متوقف شود و قیمت مصالح افزایش یابد، افزایش هزینه تأخیر هم متوجه خود متقاضیان خواهد شد. 

معاون عمرانی استاندار تأکید کرد: باید متقاضیان همکاری کنند تا در پروژه تأخیری نباشد. 

عباس زاده خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه در شورای مسکن  مصوب شد، قرارداد پیمانکار تا آذر ۱۴٠۳ است، لذا از اول دی ماه امسال واگذاری ۲ هزار و ۷۲ واحد سایت زعفرانیه بیرجند را آغاز می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha