• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072620397
  • خبرنگار : 50490

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بابل:

ساختمان بهزیستی بابل وقف مرکز معلولین نوشیروانی است

ساختمان بهزیستی بابل وقف مرکز معلولین نوشیروانی است

ایسنا/مازندران رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بابل با اشاره به اینکه ساختمان بهزیستی بابل طبق وقف‌نامه مرحوم نوشیروانی به مرکز معلولین نوشیروانی تعلق دارد، گفت: با وجودی که موفق شدیم دوباره سند را به اسم مرکز معلولین برگردانیم اما اداره بهزیستی اهتمامی برای تخلیه ندارد.

حسن برزگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه نهضت هبه املاک بدون وارث به مرکز معلولین نوشیروانی را شاهدیم، اظهار کرد: انتظار داریم اداره بهزیستی بابل از این ملک وقفی خارج شود.

برزگر افزود: این مرکز براساس اسناد مالکیت آن به نام مرکز خیریه نوشیروانی ثبت و درج بود، بعد از انقلاب به دلیل تحولات اداری و مدیریت مرکز و حتی قسمتی از اعیانی‌ها در تصرف اداره بهزیستی قرارگرفت؛ متاسفانه بهزیستی اقدام به تغییر این اسناد به نام خودش کرده که باحضور هیات مدیره، هیات امناء و مدیرعامل جدید این اسناد به وضعیت سابق برگشت داده شد .

وی ادامه داد: گرچه در حال حاضر با وجود پیگیری‌های مستمر اداره بهزیستی تصرفات غیرقانونی خود را داشته و هنوز موفق به جابجایی نشد، اما اهتمامی هم برای جابجایی ندارند.

وی ادامه داد: شاید تحولاتی که نیاز به ۱۰ سال زمان داشت با حضور مرتضی بزرگی مدیرعامل این مرکز به سرعت انجام شد که از جمله اعتماد مردمی است که در برهه‌ای از زمان بسیار کمرنگ شده بود، اما با حسن نیت و ارتباط درست، اخلاقمداری و پاکدستی وی این اعتماد برگشت و حتی بیشتر شد که رونق امروز این مرکز از خدمات صادقانه وی است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بابل خاطرنشان کرد: تحولات عظیمی که مدیرعامل این مرکز در حوزه‌های مختلف پرسنلی، ساختمانی و استانداردهای لازم برای نگهداری معلولین مثل پزشکی و روانشناسی انجام داد از دوره تاسیس تاکنون بی نظیر بوده است.

برزگر تصریح کرد: از محل نیت واقف موقوفاتی که مختص این مرکز بوده، برای این مرکز هزینه می‌کنیم، از جمله اختصاص ۱۲۰ میلیون تومان و همچنین اطعام‌دهی در ماه محرم و صفر و هدایت برنج و مرغ به این مرکز است.

به گفته برزگر، احداث پنج باب واحد استیجاری تجاری در ضلع شمال غربی مرکز برای ایجاد درآمد پایدار و همچنین تحویل دو باب مغازه شرکت تعاونی که در اختیار بهزیستی بود از اقدامات موثر مدیرعامل مرکز و اعضاء هیات امناء و تیم جدید این مرکز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha