• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072620154
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا:

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با اشاره به نقش و نفوذ روحانیت در طول تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران، گفت: نقش روحانیون انقلابی در ناکامی دشمن برجسته است.

محمدرضا شهاب زاده صبح روز پنجشنبه ۲۶ مهر در جمع علما و روحانیون شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور امام جمعه، مدیر حوزه علمیه آستارا و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در محل دفتر امام جمعه آستارا برگزار شد با بیان اینکه نقش روحانیون انقلابی در دوران انقلاب اسلامی و ناکامی توطئه‌های دشمنان برجسته بوده است، اظهار کرد: دشمنان با علم به اهمیت جایگاه روحانیون برای کمرنگ کردن ارتباط بین آنها و مردم تلاش گسترده‌ای داشته‌اند.

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند

وی با اشاره به اینکه ارتباط مثبت و سازنده روحانیون و مردم از روزهای آغازین شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای ارزنده ای داشته است، افزود: لباس روحانیت یک امانت برای تحقق اهداف اسلامی به شمار می‌رود.

شهاب‌زاده بی‌حجابی را یکی از مصادیق جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: در شرع مقدس اسلام و منابع دینی بالاخص قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت جدی به موضوع حجاب پرداخته شده و آن را از ضروریات دین برشمرده‌اند.

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند

فرماندار آستارا به نقش رهبری در شناخت دشمن و شگردهایش که از عوامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود اشاره کرد و افزود: امروز نیز تبیین دیدگاه‌های رهبری برای آگاهی مردم و نسل جوان و خنثی‌سازی توطئه‌های جدید دشمن بسیار مهم و مؤثر خواهد بود.

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند

وی، ادامه داد: نباید با تشدید اختلافات داخلی به دشمنان اجازه سو استفاده بدهیم.

شهاب‌زاده با تاکید بر اینکه باید قدر نظام اسلامی و توفیقی که در راستای رسیدن به استقلال و عزت اسلام در کشور ما به دست آمده را بدانیم و برای تقویت بنیان‌های آن تلاش کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر آمریکا و اسرائیل مهم‌ترین معضل پیش روی کشورهای اسلامی هستند و برای رفع این معضل نیاز به اتحاد، وحدت و همکاری امت اسلام است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha