• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403072620104
  • خبرنگار : 50093

سرمربی فرش‌آرای مشهد:

فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم متحول می‌شود

فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم متحول می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: روحیه خوبی داریم تا بتوانیم با یک عملکرد خوب، نتایج درخشانی کسب کرده و تا انتهای نیم فصل تا میانه‌های جدول بالا بیاییم.

احمد شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت فرش‌آرای مشهد پیش از دیدار با پالایش نفت بندرعباس در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال پس از ۶ هفته توانستیم اولین برد خود را با نتیجه ۵ بر ۲ در یک بازی خارج از خانه مقابل فولاد هرمزگان کسب کنیم.

وی افزود: کسب این نتیجه شرایط روحی و روانی تیم و بازیکنان را افزایش داد. در این هفته نیز تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان آماده دیدار با پالایش نفت بندرعباس هستند. فرش‌آرا شرایط بهتری نسبت به ۶ هفته ابتدایی فصل دارد. تعطیلات لیگ برتر نیز به ما کمک کرد تا به هماهنگی خوبی برسیم. امیدوارم در این هفته اولین برد خانگی خود را نیز کسب کنیم تا شرمنده هواداران خود نشویم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص ارزیابی‌اش از تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به شرایط خوبی که در پیش‌فصل نداشتیم، این تعطیلات ۴۵ روزه به لحاظ بدنی به تیم ما کمک زیادی کرد. همچنین در این مدت توانستیم ۳ بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم تا شاکله تیم نسبت به ابتدای لیگ ارتقا یابد.

شفیعی یادآور شد: همچنین در بازه تعطیلات لیگ برتر چند بازی تدارکاتی در مشهد داشتیم که نتیجه آن برای ما اهمیت چندانی نداشت و بیشتر به دنبال ایجاد هماهنگی و مرور کارهای تیمی و تاکتیکی بودیم. خداراشکر شرایط فرش‌آرا به مرور بهتر شده و در حال حاضر پس از کسب اولین برد خود به هارمونی بهتری رسیده‌ایم.

وی افزود: اگر به جدول مسابقات دقت کنید، امتیازات تیم‌ها بسیار به یکدیگر نزدیک است و با یک برد می‌توانیم تا رده ششم تا هفتم بالا بیایم. البته کار سختی داریم، اما روحیه خوبی داریم تا بتوانیم با یک عملکرد خوب، نتایج درخشانی کسب کرده و تا انتهای نیم فصل تا میانه‌های جدول بالا بیایم، اما فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم یک فرش‌آرا متحول‌شده خواهید دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha