• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072519980
  • خبرنگار : 50042

نشست هم اندیشی مدیران شهر صنعتی رشت برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران شهر صنعتی رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان اولین نشست هم اندیشی مدیران واحدهای تولید فولاد شهر صنعتی رشت با هدف بررسی مشکلات تولیدکنندگان و همفکری در خصوص رفع مسائل مرتبط با حوزه تولید، در دادگستری سنگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهر صنعتی رشت، امروز ۲۵ مهرماه مجتبی طاهری، رئیس دادگستری سنگر در این جلسه با اشاره به تعیین شعار سال به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید مقام معظم رهبری و رئیس دستگاه عدلیه کشور و استان گیلان، مبنی بر کمک و مساعدت به همه دست اندرکاران در امر تولید، به‌ویژه تولید مواد فولادی که نقش حیاتی در اقتصاد کشور ما دارد و به عنوان یکی از ارکان توسعه پایدار نیز شناخته شده است، گفت: نوسات قیمت مواد اولیه، رعایت استانداردهای زیست محیطی و صنعتی، مسئله تکنولوژی و نوآوری در واحدهای تولیدی، تامین نیروی کار ماهر و متخصص، بهره‌وری و افزایش راندمان تولید بخشی از چالش‌های صنعت فولاد است.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست صمیمی، شنیدن موانع، مشکلات و چالش‌های موجود به‌طور مستقیم و چهره به چهره از زبان شما تولید کنندگان و همفکری و هم اندیشی در جهت رفع مشکلات و موانعی هست که دستگاه قضایی می‌تواند به رفع آنها کمک نماید.

حسین خلیلی، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب سنگر نیز در این نشست گفت: این جلسه در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با هدف کمک به جهش تولید تشکیل شده که مصمم هستیم خروجی آن به رفع موانع واحدهای تولیدی کمک نماید.

وی در خصوص مشکلات حقوقی و قضایی عنوان شده از سوی مالکان و مدیران واحدهای تولید فولاد تصریح کرد: قطعا تلاش می‌کنیم که بر اساس آنچه طبق قانون مربوط به وظایف دادستانی می‌شود در جهت رفع موانع واحدهای تولیدی کمک کنیم.

میرشمس الدین مهدوی، مدیرعامل شهر صنعتی رشت نیز در این نشست با اشاره به سوابق تاسیس این شهر صنعتی به سیر توسعه و افزایش خدمات زیر ساختی آن در بعد از انقلاب افزود: این شهر صنعتی در قبل از انقلاب تاسیس شده و یکی از ۵ شهر صنعتی بزرگ غیر دولتی کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ارقام و آمار در مورد تقویت و توسعه زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز، ارتباطات و راه به تغییرات و پیشرفت‌های قابل ملاحظه زیرساختی و خدمات انجام شده در دهه‌های اخیر گفت: پیگیری‌های بسیاری در مورد تصویب و تایید صرف یک درصد از عوارض ارزش افزوده برای اختصاص به خدمات و امور زیرساختی شهرک‌ها و شهرهای صنعتی صورت پذیرفته و در صورت اجرایی شدن این مصوبه در آینده شاهد تحولات بیشتری در جهت ارتقای خدمات در شهر صنعتی رشت خواهیم بود.

به گزارش ایسنا در پایان این نشست هر یک از مدیران و نمایندگان واحدهای تولید فولاد شهر صنعتی رشت به بیان موانع و چالش‌های موجود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha