• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072519867
  • منبع : نمایندگی فارس

استاندار فارس:

وفاق ملی امور را به نفع مردم می‌چرخاند

وفاق ملی امور را به نفع مردم می‌چرخاند

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به شعار رئیس دولت چهاردهم بر ضرورت داشتن وفاق ملی تأکید کرد و توجه به این نکته را لازمه چرخاندن امور به نفع مردم دانست.

حسینعلی امیری عصر امروز، ۲۵ مهرماه در دیدار با قوام کریمی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس گفت: خودم را استان فارسی و مدیون فارس می‌دانم و امیدواریم بتوانیم این استان را به جایگاه شایسته خود برسانیم.

 وی با بیان اینکه عمده بار اداره کشور بر دوش قوه مجریه است افزود: در شرایط کنونی همه باید کمک کنیم چرخ‌های کشور به نفع مردم بچرخد و این مهم به مقصود نمی‌رسد جز اینکه امید و وفاق مورد تاکید رئیس جمهور در کشور نهادینه شود.

امیری به فلسفه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: افرادی که در قدرت قرار می‌گیرند الزاماً نیاز به نظارت دارند، سازمان قضایی نقش‌های مختلفی دارد که شاید صرفاً در حوزه نیروهای مسلح نباشد بلکه به عنوان یک دستگاه نظارتی می‌تواند اقدامات افراد را نظارت و از انحرافات احتمالی جلوگیری کند.

 استاندار فارس در پایان تصریح کرد: وظیفه اسلامی، اخلاقی و قانونی خود می‌دانیم که در جهت تقویت سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس کمک کنیم.

وی همچنین در دیدار با کاظم اکرمی، مدیرکل بازرسی فارس نیز با بیان اینکه استانداری فارس را کاری تکلیفی می‌دانم، گفت: مردم استان فارس، شریف، محترم و نجیب هستند و خدمت به آنان بی‌شک مایه افتخار است.

امیری با تاکید بر اینکه مدیران احساس می‌کنند که سازمان بازرسی کمک کننده و یاریگر آن‌هاست، تصریح کرد: باید با مدیران توانمند مهربانانه برخورد شود تا هم انگیزه خدمت از آنان سلب نشود و هم در مسیر قانون حرکت کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه بی‌شک سیستم‌های بازرسی قدر مدیران توانمند را می‌دانند و همواره یاری‌گر آنان هستند، بر ضرورت آموزش و افزایش دانش و آگاهی مدیران و بازرسان تأکید کرد و گفت: مدیران موفق، توانمند و پاکدست سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ اعتماد متقابل بین سازمان بازرسی و مدیریت اجرایی کشور بسیاری از هزینه‌های کشور را کاهش می‌دهد.

 وی با تأکید بر اینکه تعامل مناسب و سازنده مدیران و سازمان بازرسی یک ضرورت است و از بی‌انگیزه شدن افراد جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: مدیریت استان برای تقویت اعتماد بین مدیران و سازمان بازرسی استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha