• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072519747
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل حج و زیارت گلستان پاسخ داد

سفر عمره مفرده امسال چقدر هزینه دارد؟

سفر عمره مفرده امسال چقدر هزینه دارد؟

ایسنا/گلستان مدیرکل حج و زیارت گلستان ضمن اعلام هزینه تمام شده سفر حج عمره در سال جاری گفت: امسال تقریبا ۶ هزار گلستانی به سفر حج عمره مشرف می‌شوند.

سیدعلی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا  اظهار کرد: امسال ۳۰۰ هزار نفر در کشور به سفر حج عمره مشرف می‌شوند که از استان گلستان نیز تقریباً ۵ تا ۶ هزار زائر در این سفر معنوی حضور خواهند داشت.

وی در خصوص خرید فیش حج از اشخاص و اماکن غیر معتبر هشدار داد و افزود: متقاضیان سفر حج عمره و عتبات عالیات حتماً با مراجعه به یکی از دفتار حج و زیارت و یا از طریق سایت  این سازمان برای خرید فیش اقدام کنند تا گرفتار افراد کلاهبردار و فیش‌های تقلبی نشوند.

مدیرکل حج و زیارت گلستان هزینه سفر زائران عمره مفرده سال ۱۴۰۳  را بین ۴۳ تا ۴۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ اعلام شده شامل کسانی که از قبل اقدام به تهیه فیش کرده و گذرنامه با اعتبار حداقل هفت ماه  نیز در اختیار داشته باشند، می‌شود.

این مقام مسئول با  بیان اینکه ۵۴ دفتر حج و زیارت در استان گلستان آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به زائران هستند، افزود: تا کنون ۲۸ کاروان برای اعزام زائران به عمره مفرده به استان گلستان تخصیص یافت که سه هزار و ۲۰۰ نفر در این کاروان‌ها ثبت نام کردند.

مدیر حج و زیارت گلستان با اشاره به اینکه ۲ کاروان جدید به ظرفیت ۱۹۰ نیز امروز از سوی حج و زیارت به استان گلستان اختصاص یافت که مربوط به شهرهای کلاله و سیمین شهر است، تصریح کرد:  مدت زمان سفر زائران به عمره مفرده ۱۰ روز است که پنج روز را در مدینه منوره و پنج روز را در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

وی با تأکید اینکه دارندگان فیش‌های عمره مفرده برای تکمیل اطلاعات شخصی خود نیاز به حضور در دفتار حج و زیارت ندارند و می‌توانند برای ثبت نام به سامانه may. haj.ir مراجعه کنند. ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت، سهمیه استان گلستان اعزام زائر در هر ۱۰ روز یکبار است که تا ۲۰ ماه مبارک رمضان ازایستگاه پروازی گرگان انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha