• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072519620
  • خبرنگار : 50228

ریز و درشت ورزش خوزستان در برنامه آفساید

ریز و درشت ورزش خوزستان در برنامه آفساید

ایسنا/خوزستان در برنامه «آفساید» رادیو جوان، ورزش خوزستان بررسی شد.

برنامه رادیویی آفساید امروز (۲۵ مهرماه) با حضور در خوزستان و استادیوم تختی دقایقی را در کنار ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش استان گذراند.

به گزراش ایسنا، برنامه آفساید با اجرای حسن اسماعیل‌پور و با آیتم‌های جذاب و شنیدنی، به بررسی و معرفی ورزشکاران مدال آور خوزستان در رشته‌های دو و میدانی و اسکواش پرداخت.

در این برنامه ابتدای به معرفی خواهران دو و میدانی کار شهپری پرداخته شد؛ چهار دختر خوزستانی اهل شهر ایذه که این روزها در دو و میدانی خوش درخشیده اند و پرچم دار این رشته هستند. خواهران شهپری در این برنامه از وزیر ورزش درخواست داشتند با توجه به استاندارد نبودن پیست شهر ایذه، توجه ویژه‌ای به بخش زیرساخت رشته دو و ومیدانی برای مهیا شدن شرایط آن ها برای رقابت در سطح بین المللی صورت بگیرد.

همچنین در ادامه کریم بوستانی از پیشکسوتان صاحب نام فوتبال خوزستان به تشریح وضعیت این رشته در استان پرداخت و عنوان کرد، در شرایط فعلی نمی توان گفت که فوتبال خوزستان مانند گذشته مهد فوتبال ایران است.

در ادامه نیز حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به تشریح وضعیت ورزش خوزستان پرداخت و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران ورزشی مبنی بر این که باتوجه به اتفاقت بی نظیر در کشتی خوزستان و حضور ۵ ورزشکار در المپیک و کسب سه مدال، برنامه شما برای تداوم این موفقیت چیست؟ عنوان کرد: بسته حمایتی از کشتی و توجه به مربیان مدنظر است. ضمن این که مراحل ساخت دو خانه کشتی در شهرهای ایذه و اندیمشک در حال انجام است و با اختصاص بودجه اعلام شده به اداره کل ورزش، قول داده‌ایم خانه کشتی ایذه در دهه فجر سال جاری بهره برداری برسد و تلاش می کنیم خانه کشتی اندیمشک هم سال آینده افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران که چه زمانی مشکل ورود بانوان استادیوم های استان حل خواهد شد؟ گفت: تصمیم گیری در این زمینه برعهده شواری تامین استان است ولی قول می دهیم از طریق شواری تامین این موضوع را پیگیری کنیم تا این خواسته به حق نیز انجام شود.

بنی تمیم در پاسخ به سوال دیگر که چرا هنوز برخی رشته های ورزشی فاقد سالن اختصاصی هستند، گفت: این نقد کاملا درست است و باتوجه به این که ۶۰۰ پروژه نیمه کاره وجود دارد و طبق اولویت های دولت نیز تعریف پروژه جدید کار سختی است ولی دو سه خانه تخصصی برای رشته هایی چون کاراته و اسکواش در دستور کار است و امیدوارم به ترتیب به این خواسته های بحق جامه عمل بپوشانیم. همچنین باید بگویم درخواست های بحق جامعه ورزش و مردم خوزستان با آنچه به عنوان اعتبار مالی در اختیار اداره کل ورزش استان است همخوانی ندارد و فاصله آن زیاد است.

وی در پاسخ به سوالی درباره واگذاری امتیاز استقلال ملاثانی نیز خاطر نشان کرد: این باشگاه واقعا با مشکلاتی مواجه بود که با حل مشکلات آن در ادامه، فکر نمی‌کنم برگرداندن تیم به خوزستان برای دوستان در اهواز کار سختی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha