• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072519597
  • خبرنگار : 50034

استاندار اعلام کرد

نقش پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم بسیار پررنگ است

نقش پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم بسیار پررنگ است

ایسنا/همدان استاندار همدان با تأکید براینکه نقش پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم بسیار پررنگ است، گفت: با توجه به نقش پُررنگ پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم، باید در این عرصه‌ی رقابتی، از ظرفیت‌های استان بیشتر استفاده شود.

 حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان چهارشنبه ۲۵ مهرماه در مراسم افتتاح اولین مرکز رشد سازمان صدا و سیما،  اظهارکرد: همدان، به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی، نه تنها از نظر فرهنگی بلکه از نظر تربیت شخصیت‌های ارزشمند، دانشمندان و فرهیختگان، جایگاه والایی دارد.

وی با بیان اینکه مردم این سرزمین از فرهنگ و تمدن بالایی برخوردارند و این ویژگی‌ها در سراسر استان هویداست، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز استان همدان یکی از مراکز فعال کشور به ویژه در حوزه‌های مختلف از جمله پویانمایی است و این فعالیت‌ها نشان از استعدادهای درخشان هنرمندان و تولیدکنندگان این استان دارد که جای مباهات است.

ملانوری شمسی با اشاره به اینکه رسانه ملی ابزاری بی‌نظیر در حوزه فرهنگ و تبادلات فرهنگی است و آثار پویانمایی امروز مخاطبانی فراتر از کودکان دارند و بعضاً بزرگسالان نیز به عنوان مخاطبان جدی این آثار شناخته می‌شوند، تأکید کرد: دشمنان فرهنگی ما، به‌ویژه در حوزه‌های فکری نسل جوان و نوجوان، از این ابزارها برای اثرگذاری منفی استفاده می‌کنند، بنابراین وظیفه ماست که در این میدان فرهنگی با قدرت وارد شویم و به خوبی از ابزارهای فرهنگی و هنری برای گسترش تفکرات پاک و ناب بهره بگیریم.

به گزارش ایسنا، اولین مرکز رشد سازمان صدا و سیما با عنوان پویانمایی با حضور آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان، حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان، نایب‌رئیس اول مجلس و تعدادی از نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، پیشکسوتان و کارکنان صدا و سیمای مرکز همدان افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha