• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403072519594
  • خبرنگار : 50187

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

۴ پروژه ورزشی در مدارس جیرفت افتتاح شد/ رشد ۶۹ درصدی فضاهای ورزشی

۴ پروژه ورزشی در مدارس جیرفت افتتاح شد/ رشد ۶۹ درصدی فضاهای ورزشی

ایسنا/کرمان امروز ۲۵ مهرماه و در آستانه هفته ورزش و تربیت بدنی چهار پروژه ورزشی شامل دو زمین چمن مصنوعی، کفپوش روباز و کفپوش سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مدارس شهرستان جیرفت با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.

رضا رضایی در حاشیه افتتاح این پروژه‌های ورزشی ضمن تبریک هفته ورزش و تربیت بدنی اظهار کرد: توجه به فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی در مدارس لازمه ترویج ورزش قهرمانی و پرورش افرادی قهرمان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح شهید سلیمانی (نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای)  در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در سه سال اخیر اجرا شده و میانگین سرانه فضای ورزشی مدارس استان بیش از ۶۹ درصد رشد داشته است.

رضایی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مدال ورزشی توسط دانش آموزان استان در مسابقات کشوری اظهار کرد: فعالیت ابتدایی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از حوزه ورزش دانش‌آموزی آغاز شده که امروزه در میادین بین‌المللی و جهانی خوش می‌درخشند و اجرای طرح شهید سلیمانی جرقه امید و نشاط را در بین دانش آموزان به وجود آورده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۲۰ پروژه ورزشی در مدارس استان در سه سال اخیر خبر داد و افزود: توجه به فعالیت‌های ورزشی به ویژه ورزش دانش آموزان دختر ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و سالم است.

به گزارش ایسنا، امروز دو زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار دانش شهید بهشتی و مجموعه ورزشی شهدا وابسته به آموزش و پرورش شهرستان جیرفت به بهره‌برداری رسید.

همچنین کفپوش روباز دبیرستان دخترانه فرهیختگان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح شد.

کفپوش سالن ورزشی دبیرستان دخترانه کوثر بخش جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان امروز بهره‌برداری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha