• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072519565
  • خبرنگار : 50163

فرماندار ابهر:

مردم از ارکان اصلی تنظیم بازار هستند

مردم از ارکان اصلی تنظیم بازار هستند

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: در کنار تلاش مسئولان برای تنظیم بازار، از مردم نیز درخواست داریم که تخلفات را گزارش کنند.

احمد ذوالقدر امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر ماه) در جلسه تنظیم بازار شهرستان ابهر با تقدیر از انجام عملیات وعده صادق ۲، اظهار کرد: این عملیات اقتدار ملت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشید که امیدواریم ثمره تداوم چنین عملیات‌هایی نابودی کامل اسراییل باشد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نطارت‌ها بر بازار و اصناف شهرستان، تصریح کرد: این امر نقش موثری در تنظیم بازار و اجرای درست قوانین مرتبط ایفا می‌کند.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه در دفاع از حقوق مردم کوتاهی نمی‌آییم، ادامه داد: در همین راستا با متخلفان در حوزه بازار و کسانی که قصد اخلال در نظام اقتصادی را دارند برخورد می‌شود و در این برخوردها هیچ تعارفی با شخص یا دستگاه اجرایی نداریم.

او با پرداختن به این مسئله که شاهد شکایت از نانوایی‌ها در شهرستان هستیم، تصریح کرد: هیچ نانوایی حق گران‌فروشی یا کم‌فروشی و حتی دادن نان بی‌کیفیت دست مردم را ندارد و اگر موردی در این زمینه باشد حتما باید با جدیت برخورد شود تا شاهد تکرار تخلفات نباشیم.

ذوالقدربا یادآوری اینکه اجرای مصوبات جلساتی که در فرمانداری تشکیل می‌شود باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود، ادامه داد: در زمینه شکایاتی که از ادارات به فرمانداری شده است به‌صورت جدی پیگیر تخلفات بوده‌ و هستیم.

وی با اشاره به اینکه کالاهایی که بیشترین اثرگذاری را در جامعه دارند و مردم از آنها استفاده بیشتری دارند باید هم از لحاظ قیمت و هم از لحاط نبود کمبود در بازار بیشتر رصد شود، گفت: به لحاظ فراوانی هیچ مشکلی در بازار نداریم و همه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار موجود است.

فرماندار ابهر با یادآوری اینکه طی رصدهای انجام شده در عموم کالاها شاهد ثبات قیمت بودیم، اظهار کرد: فقط برخی کالاهای خاص افزایش قیمت داشتند که قابل کنترل است و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده تا شاهد حل مشکلات در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha