• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072519478
  • خبرنگار : 50225

رئیس سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد

آمادگی بسیج سازندگی برای ساخت و تکمیل مدارس در کشور

آمادگی بسیج سازندگی برای ساخت و تکمیل مدارس در کشور

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از آمادگی این نهاد برای ساخت و تکمیل مدارس در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم و کمک به دولت در این زمینه خبر داد.

سردار محمد زهرایی امروز (۲۵ مهرماه) در آیین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان که با همکاری سازمان بسیج سازندگی، سپاه، اداره‌کل نوسازی و مدارس و آموزش و پرورش ساخته شده‌اند، اظهار کرد: باید بر خود ببالیم که در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم. برخی نبرد امروز را به دو کشور تقلیل می‌دهند، در حالی که این گونه نیست و نبرد بین حق و باطل است و در حال نزدیک شدن به روزهای آخر خود است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خدا به ما جان و حیات در نظام مقدس و انقلاب اسلامی در جبهه حق را داد، البته اگر به وظیفه خودمان درست عمل کنیم و بدانیم که اکنون که در جبهه حق قرار گرفته‌ایم و وظیفه ما در این مقطع و در این زمان و مکان چیست.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: همه زحماتی که برای ساختن مدارس کشیده می‌شود و طرح‌هایی که در این خصوص انجام می‌شود یک ظرف است و مظروف آن دانش‌آموزانی هستند که باید در رحم زمانی و مکانی به نام مدرسه پرورش و تعلیم پیدا کنند.

زهرایی عنوان کرد: اگر مظروف درستی از این ظرف بیرون نیاید باید مطمئن باشید انسان‌ساز هم نمی‌شود، بنابراین افتتاح چنین مدارسی اول راه بی‌پایان برای انسان‌سازی است. رئیس جمهور عنوان کرده که آمادگی دارد مدارس مناطق محروم را با کمک بسیج و بسیج سازندگی به اتمام برساند و اعلام می‌کنم که این نمونه‌ای برای حسن نیت بسیج و سپاه در همکاری با دولت‌ها است و به میدان آمدن همه ظرفیت‌های جهادگران و مردم برای حل مساله نظام مقدس است.

وی افزود: اعلام آمادگی می‌کنیم که برای ساخت و تکمیل مدارس به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها و مناطق محروم پای کار و کمک‌کننده دولت هستیم، البته باید سازمان نوسازی مدارس کشور در این خصوص کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha