• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403072519466
  • خبرنگار : 50121

شهردار اردستان خبر داد:

شهرداری اردستان ۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب دارد

شهرداری اردستان ۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب دارد

ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: شهرداری اردستان بیش از ۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی شهرستان طلب دارد که وصول آنها در ارائه خدمات شهری و عمرانی به شهروندان تأثیرگذار خواهد بود.

معین مهدانیان، امروز(چهارشنبه، ۲۴ مهرماه) در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، در همین راستا و در یک و نیم سال گذشته نهضت آسفالت معابر اصلی و بافت‌های فرسوده با آسفالت‌ریزی ۲۲ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در اردستان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ترمیم و روکش آسفالت معابر، خیابان‌های اصلی و فرعی شهر اردستان تا پایان سال در دستور کار قرار دارد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز ۱۲۰ تن قیر ویژه بافت‌های فرسوده دریافت شده و به زودی در محلات قدیمی اردستان شروع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شهردار اردستان گفت: بخش اصلی هزینه‌هایی که بابت ترمیم آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر پرداخت شده از درآمدها و منابع شهرداری و دریافت ارزش افزوده و وصول‌هایی بوده که از سال‌های گذشته از ارگان‌ها و نهادها و عوارض دریافت کردیم.

مهدانیان با بیان اینکه یکی از اقداماتی که شهرداری به جد پیگیری می‌کند برگزاری کمسیون ماده ۷۷ برای وصول مطالبات است، تصریح کرد: با یک حساب سرانگشتی شهرداری اردستان بیش از ۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی شهرستان طلب دارد که وصول مطالبات در ارائه خدمات شهری و عمرانی به شهروندان تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری اردستان در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان است، گفت: با مجموعه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درآمد شهرداری اردستان در شش ماه ابتدا امسال بیش از ۴۰ میلیارد تومان بوده که بخش عمده آن وصول مطالبات شهرداری در سال‌های گذشته بوده است.

شهردار اردستان با بیان اینکه جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری یکی دیگر از برنامه‌هایی است که پیگیر هستیم و تاکنون ارقام قابل توجهی را به نفع شهرداری وصول کردیم، خاطرنشان کرد: مشکلی که در شهر اردستان وجود دارد حجم مطالباتی است که مردم از سال‌های گذشته تاکنون از مدیریت شهری دارند در صورتی که اگر هرسال بخشی از خواسته‌های مردم پاسخ داده شده بود با این حجم مطالبه و گلایه و کمبود مواجه نبودیم.

طرح نهضت مسکن ملی اردستان هنوز مصوب نشده است

مهدانیان در خصوص آخرین وضعیت پل ورودی روستای کسوج، گفت: اجرای این پروژه چند میلیارد تومان هزینه دارد ولی مشکلی که وجود دارد خارج از محدوده شهری است و شهرداری برای مرمت و بازسازی آن وظیفه‌ای دارد و متولی اصلی آن اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن اردستان، گفت: شهرداری موظف به آماده سازی ۹۰۰ پلاک از طرح ملی مسکن است، ولی مشکلی که وجود دارد طرح نهضت مسکن ملی اردستان هنوز مصوب نشده است. هر زمانی این طرح مصوب شود و به شهرداری ابلاغ شد برای اجرای آماده‌سازی زمین مشکلی نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha