• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403072519339
  • خبرنگار : 50022

تعمیر واحد گازی نیروگاه جندر سوریه توسط مهندسان ایرانی

تعمیر واحد گازی نیروگاه جندر سوریه توسط مهندسان ایرانی

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: اجرای عملیات تخصصی RI  واحد گازی نیروگاه جندر سوریه توسط این شرکت، دو میلیون و ۱۰۰ هزار یورو برای کشور ارزآوری داشت.

به گزارش ایسنا، مسعود مرادی روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه گفت: سهم دانش و تکنولوژی در صادرات کشور به عنوان یکی از معیارهای تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح بوده و موارد عام آن صادرات تجهیزات فناورانه و یا صادرات خدمات فنی و مهندسی در جهت توسعه و تقویت اقتصادی مطرح است.

مرادی افزود: بنابراین شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در ادامه تحقق تکالیف ذاتی خود در پایداری شبکه برق کشور با اتکاء به توان و تخصص و دانش بومی کارکنان، ورودبه بازار بین المللی و منطقه را یکی از تکالیف خود هدفگذاری کرده است که انجام موفق عملیات تخصصی RI واحد گازی نیروگاه جندر سوریه و ارسال آن به کشور مبدا یکی از ده‌ها اقدام موفق این شرکت در این عرصه بود.

مدیر عامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با اشاره به اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته بر روی این واحد افزود: دمونتاژ تجهیزات توربوکمپرسور، تست و اندازه گیری ۱۷۲۳ عدد پره روتور و همچنین ساخت و جاگذاری ۱۶۹پره ساخت این شرکت به جای پره‌های معیوب ژاپنی درکنار ساخت ایربافل روتور و فعالیت رانات گیری، ماشینکاری و عملیات فوق تخصصی بالانس دینامیکی در خلاء در محل مجتمع بالانس و ارتعاشات شرکت با موفقیت به پایان رسید و هم اکنون در حال ارسال به کشور سوریه است.

تعمیر واحد گازی نیروگاه جندر سوریه توسط مهندسان ایرانی

 لازم به توضیح است که این واحد گازی با ظرفیت ۱۲۵ مگاوات توسط شرکت میتسوبیشی ژاپن نصب و راه اندازی شده بود که عملیات RI و ساخت قطعات یدکی آن به شرکت تعمیرات نیروگاهی واگذار گردید که این موفقیت علاوه بر اثبات توان و حقانیت دانش مهندسی ایرانی به ارزآوری دو میلیون و۱۰۰ هزار یورو منجر شد.

 گفتنی است شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع مولد با قدمتی ۴۰ ساله در استان البرز کیلومتر ۷ جاده ملارد واقع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha