• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072519252
  • خبرنگار : 50042

حمایت انجمن ورزشی نویسان از اسب کاسپین

حمایت انجمن ورزشی نویسان از اسب کاسپین

ایسنا/گیلان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و انجمن حفاظت از اسب کاسپین در راستای کمک به حفاظت از میراث ملی اسب کاسپین تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

در راستای کمک به حفاظت از میراث ملی اسب کاسپین، انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و انجمن حفاظت از اسب کاسپین تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند. این تفاهم‌نامه در راستای شناسایی و معرفی اسب کاسپین به عموم مردم و جامعه ورزشی کشور با هدف کمک به حفاظت از میراث ملی اسب کاسپین توسط سیدعبدالحمید احمدی، رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و محمدجواد دهقان، مدیرعامل انجمن حفاظت از اسب کاسپین به امضا رسید.

همکاری و مشارکت در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، رسانه‌ای و اطلاع رسانی، تبادل اطلاعات و استفاده مطلوب از توان و ظرفیت‌های موجود در چارچوب اهداف، وظایف و ماموریت‌های طرفین که در ترویج و احیای فرهنگ، آیین، سنن و میراث ملی ایرانی و همچنین کمک به گسترش ورزش‌های سوارکاری و حفاظت از میراث ملی اسب کاسپین از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حفاظت از اسب کاسپین، برگزاری کارگاه‌، کنفرانس، سمینار، همایش، نشست علمی، نمایشگاه، جشنواره و دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی در سطوح داخلی و بین‌المللی در زمینه خبرنگاری، عکاسی، نویسندگی در حوزه اسب و ورزش‌های سوارکاری و چوگان و آشنایی با اسب کاسپین، مشارکت در پوشش خبری و رسانه‌ای فعالیت‌ها و رویدادهای داخلی و بین‌المللی مرتبط با اسب کاسپین و همکاری در گسترش کاربردهای اسب کاسپین به عنوان میراث ملی در زمینه‌های ورزشی، گردشگری، و برنامه‌های اجتماعی بخشی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

همکاری در نامگذاری روز ملی اسب کاسپین و ثبت اسب کاسپین در فهرست میراث جهانی یونسکو از طریق گسترش آگاهی عمومی و جلب مشارکت سازمان‌های داخلی و بین‌المللی مربوطه، ترویج و معرفی میراث ملی اسب کاسپین به عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان، تلاش برای ارائه خدمات آموزش سوارکاری، چوگان و گردشگری با اسب برای اعضای انجمن و برگزارای مسابقه و جشنواره سالانه خبرنگاری و عکاسی ورزشی با موضوع اسب، ورزش سوارکاری، چاپ کتاب آثار و عکس‌های منتخب از دیگر مفاد تفاهم‌نامه بود که طی مدت چهارسال به اجرا خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha