علی کرد در گفت وگو با ایسنا، افزود: ما در حالی با مشکل نبود جادههای دوبانده و بزرگراه مواجه هستیم که این منطقه در مسیرهای ترانزیتی چابهار-میلک و چابهار به شهرهای مرکزی همچون کرمان و اصفهان قرار دارد.
وی با ابراز تاسف از وضعیت جادههای این منطقه اظهار کرد: به دلیل عدم دوباندهسازی و احداث بزرگراه، جان مردم را به خطر افتاده است.
نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه جادههای این منطقه یک بانده هستند هر روز شاهد بروز حوادث ترافیکی و خسارات سنگین مالی و جانی ناشی از آنها هستیم کمااینکه جادههای زاهدان-خاش، خاش-سراوان، خاش-ایرانشهر و خاش-میرجاوه موسوم به جاده مرگ هستند.
وی تصریح کرد: این وضعیت در حالی وجود دارد که تخصیص اعتبارات لازم برای دوباندهسازی جادههای این منطقه به صورت قطرهچکانی صورت میگیرد.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، در ارائه راهکار برای حل این مشکل، یادآور شد: تنها راه برونرفت از این وضعیت راهاندازی نهضتی جهادی و انقلابی در قالب صدور مجوز ماده ۲۳ به منظور احداث بزرگراه و دوباندهسازی جادههای این منطقه است.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هماکنون از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم که در جهت تامین امنیت و رفاه مردم این منطقه، توجه جدی به این مهم داشته باشد.
انتهای پیام
نظرات