• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072419053
  • خبرنگار : 50477

عصر امروز برگزار شد؛

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف گرگان/ موفقیت ارمغان جوانی و جوانگرایی

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف گرگان/ موفقیت ارمغان جوانی و جوانگرایی

ایسنا/گلستان آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف ناحیه یک گرگان با حضور جمع کثیری از فعالان فرهنگی، مذهبی و مدیران ارشد استانی و شهرستانی در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

عصر امروز سه شنبه و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، فرماندار شهرستان گرگان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان، دستیار استاندار گلستان و جمع کثیری از مدیران و مسئولان استان گلستان و تعدادی از هئیت امنا و متولیان بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان شهر گرگان آئین تکریم حجت الاسلام والمسلمین امین قرایی رئیس پیشین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان گرگان برگزار و حیدر سوادکوهی رئیس جدید این اداره با صدور حکمی از سوی مدیرکل این نهاد منصوب شد.

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف گرگان/ موفقیت ارمغان جوانی و جوانگرایی

مسئولیت یک امانت الهی و بستر پاسخگویی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در این آئین با اشاره به اینکه مسئولیت ها در نظام اسلامی یک امانت الهی بر گردن ماست، اظهار کرد: هیچ مدیری در نظام اسلامی در اندیشه رفاه و افزایش راحتی نیست و همه دیده اند که مسئولیت در این نظام الهی همواره با پاسخگویی و چالش های فراوان و البته همراه با الطاف الهی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدیان با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه امروز به یک نهاد بزرگ در حوزه های مختلف خدمتگزاری در کشور تبدیل شده است، افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی امروز با تاسی از فرمایشات رهبری در حال نزدیک کردن بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان به قطب های فرهنگی شهرها و مناطق مختلف هستیم و در حوزه های دیگر اعم از علمی و پژوهشی، احیای موقوفات، بهره وری و ... نیز امروز در جایگاه درخشانی قرار داریم.

وی با تقدیر از تلاشهای چهار سال و چند ماهه حجت الاسلام امین قرایی در مسند ریاست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان گرگان، خاطرنشان کرد: ایشان با بهره مندی از روحیه جوانی و پشتکار و پرکاری توانستند اقدامات شاخص و ارزشمندی را در طول این مدت از خود به جای بگذارند که امروز تنها بخش کوچکی از آن به نمایش درآمد که امیدواریم ایشان در مسندهای دیگر خدمت نیز همواره موفق و منصور باشند.

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف گرگان/ موفقیت ارمغان جوانی و جوانگرایی

باید قدردان فهم ولایی برخی مدیران بود

فرماندار شهرستان گرگان نیز در این آئین با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان به ویژه حجت الاسلام قرایی در طول دوره خدمت ما همواره کنار دولت بوده اند، گفت: در روزهایی که در روزهای شلوغ و پرکار انتخابات بعضا تنها بودیم این اداره و رئیس محترم آن بودند که در شرایط سخت کنار بوده و در همه شئون به برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و پرشور کمک کردند.

دکتر اسماعیل نادری با بیان اینکه جابه جایی در مسندهای مدیریتی یک امر طبیعی در نظام اسلامی است، ادامه داد: اینکه امروز مدیری خود از مدیر بعد از خودش تعریف کرده و او را در آغوش می گیرد نشان از عمق فهم ولایی و درک درست جایگاه خدمتگزاری در نظام و انقلاب اسلامی است که باید آن را قدر دانست.

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف گرگان/ موفقیت ارمغان جوانی و جوانگرایی

همواره خادم مردم خواهیم ماند

رئیس پیشین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان گرگان نیز با تقدیر از چهار مدیرکل پیشین این نهاد در استان گلستان که فرصت های خدمتگزاری در مناصب مختلف را به وی دادند، اضافه کرد: از اعتماد و حمایت همیشگی حجت الاسلام مهدیان که انصافا به همه ما مدیران شهرستانی آرامش و پرهیز از هیجان زدگی و شوق خدمت به مردم را آموخته اند نیز تشکر می کنم.

حجت الاسلام امین قرایی با تاکید بر اینکه در طی چهار سال خدمت در کرسی ریاست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان گرگان از حیث فرهنگی با برگزاری صدها و هزاران برنامه شاخص با همکاری و مجاهدت هیئت های مذهبی، گروههای جهادی و محرومیت زداییف موسسات و کانونهای قرآنی و فعالان فرهنگی و دینی در گرگان نصاب تازه ای از خدمت بی منت را رقم زدیم، افزود: در حوزه افزایش درآمدها نیز در طی حدود سه سال درآمدهای حاصل شده را به بیش از سه و نیم برابر رسانده ایم.

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف گرگان/ موفقیت ارمغان جوانی و جوانگرایی

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف گرگان/ موفقیت ارمغان جوانی و جوانگرایی

وی با اشاره به انتخاب شایسته مدیری جوان و پرتلاش برای تصدی پست ریاست بعد از خود، تصریح کرد: با تمام قوا برای کمک به ایشان که هم جوان و باانگیزه و هم مورد وثوق همه ما هستند آماده ایم و از هیچ مساعدتی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس پیشین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان گرگان حضور پرشور افراد در مراسم تکریم خود را موجب افزایش مسئولیت برای خدمت بیشتر به مردم دانست و گفت: تردید نکنید در هر سنگری باشیم سرباز ولایت و رهبری و خادم مردم عزیز و شهیدپرور این خطه خواهیم بود و فراموش نمی کنیم که هر چه داریم از عنایت حق تعالی و دعای خیر مردمی است که ولی نعمت همه ما هستند.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم معاون عمرانی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، فرماندار گرگان، شهردار گرگان، مدیران کل جهاددانشگاهی، ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای، تعاون و کار، کانون پرورش فکری کودکان، دامپزشکی و تعدادی از روسای ادارات شهرستانی، گروه‌های جهادی و ... با اهدای لوح و هدیه از زحمات حجت الاسلام والمسلمین امین قرایی در طول تصدی مسئولیت تقدیر کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha