• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072419025
  • خبرنگار : 50034

استاندار همدان:

فعال‌سازی فرودگاه یکی از زیرساخت‌های کلیدی برای پیشرفت و توسعه همدان است

فعال‌سازی فرودگاه یکی از زیرساخت‌های کلیدی برای پیشرفت و توسعه همدان است

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: فرودگاه یکی از مهمترین زیرساخت‌های کلیدی است که می‌تواند توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری در استان را تقویت کند و با فعالسازی آن و برقراری پروازها از مبدأ فرودگاه همدان، این ظرفیت به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حمید ملانوری شمسی شامگاه سه‌شنبه ۲۴ مهرماه در جلسه بررسی هماهنگی برقراری پروازها از فرودگاه همدان، اظهار کرد: حمل و نقل یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت و توسعه است و بدون زیرساخت‌های قوی در این حوزه به ویژه فعالیت فرودگاه و برقراری پروازها، جذب سرمایه‌گذاران و توسعه صنعتی و گردشگری تقریباً غیرممکن است.

وی تصریح کرد: با وجود هزینه‌های بالا، اما حمل و نقل هوایی همچنان به‌صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین روش حمل و نقل برای افرادی است که به دنبال امنیت و سرعت در امور روزانه خود هستند.

استاندار همدان تأکید کرد: باید با شرکت‌های هواپیمایی تعامل شود و منافع مشترکی تعریف کنیم تا تمایل آن‌ها برای پروازها از فرودگاه همدان افزایش یابد. 

ملانوری شمسی با بیان اینکه بدون ایجاد منافع دو طرفه، برقراری پروازهای پایدار ممکن نیست، خاطرنشان کرد: برای توسعه این بخش، باید از سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به صنعت هوایی هستند، دعوت کنیم تا با همکاری و مشارکت استان، این صنعت را گسترش دهند.

وی افزود: راه‌اندازی حمل و نقل هوایی همدان که قدمتی ۸۰ ساله دارد، نیاز به پیگیری مستمر و مداوم دارد و باید با تمرکز و جدیت، موانع موجود را برطرف کرد و پروژه‌ها را به نتیجه رساند.

استاندار همدان با بیان اینکه زمان برای سرمایه‌گذاران بسیار ارزشمند است، یادآور شد: باید زیرساخت‌های لازم به سرعت آماده شود تا پروژه‌های آن‌ها به‌موقع به بهره‌برداری برسند و برای سرعت بخشیدن به این مهم؛ فعالسازی فرودگاه و برقراری پروازها بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha